magnus.o Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hei! Helt ny på dette med server, men jeg lurte på hvor det er greit å begynne? Hva slags programvare trenger jeg osv.? Finnes det en guide om dette? Mvh!! Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 For deling av filer over internett... Vil gjerne dele filer med en del av mine kontakter... Jeg mener..det tar jo evigheter å laste over via MSN!!!! Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Sitter og tripper og venter på svar jeg også! Ingen som vet??? Lenke til kommentar
olear Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Filoverføring: FTP Sikker filoverføring: SSH Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Ja det er jo forsåvidt greit. Har prøvd meg litt frem med WS_FTP men det vil iksom ikke slippe brukere utenfor mitt nettverk til. Andre maskiner på samme nettverk som mitt går bra men ikke utenfor. Hva kommer dette av? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Husk a forwarde port 20 og 21 til LAN IP adressen ftp-serveren har. Dette gjør du under Virtual Server på routeren din. Lenke til kommentar
Jonime Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Guild ftp er veldig fint til dette. Med den kan du legge til brukere og gi dem tilgang til di mappene dem skal få tilgang til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå