trillebår Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg har i lengre tid hatt glede av å finne en liten "overaskelse" når jeg åpner pakker fra Netshop og Microples. Ofte i form av en sjokkis som har gjort godt når du sitter å studerer mesterverket du nettopp har montert (eller som trøst når alt går til helvete:P). Men i de 4 siste pakkene jeg har motatt fra Microplex har det fulgt med, og hold deg fast, en REISERADIO!!!! Jeg regner med jeg ikke er alene om å finne dette TOTALT ubrukelig.. Hvertfall når man får 4 stk.... Nå syns jeg det er på tide at Microplex bytter ut "overaskelsen" sin med en sjokkis eller noe _brukbart_ stæsj..... Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Er ikke det gammelt nytt da? Syns å huske folk har snakka om det før... Men uansett. Det er ikke noe poeng i å hisse seg opp over at du får 4 reiseradioer... Jeg for min del fikk Lion sist jeg bestilte der Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 neinei, er ikke hissig.. Jeg henta den siste pakka i går så regner med at de fortsatt legger oppi radioer..... BTW: MMmmMMmm lion er godt, gå å kjøpe meg en da Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 har 5 sånne jeg.. nei, vettu hva, de får heller kvitte seg med søple de sender med å heller kutte ut exp. gebyret (ja, vet dem påstår at det ikke har noe med den lille presangen å gjøre, men hvem tro vell på det?) Lenke til kommentar
Launch Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Radioene er bare søppel, og det holder lenge med en, trenger ikke ny hver gang man kjøper noe der. Vekk med dem, kaster dem bare sammen med isoporfyllet i eskene. Lenke til kommentar
AccessDenied Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Kanskje de kunne begynt å sende med noen batterier i noen måneder fremover? Lenke til kommentar
bleak Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 ja. Batterier er tingen! alle har bruk for dem! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Liker dropene og Lion jeg Lenke til kommentar
wotg Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 netshop har ihværtfall satset tungt på lion i det siste ...savner fruktkaramellene til microplex jeg Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Personlig så synes jeg skrujern hadde vært tingen. Akkurat det man trenger når man bygger PC. Sist jeg skulle sette inn noen komponenter kom jeg på at jeg ikke hadde skrujern på hybelen. Måtte på Rema for å kjøpe. Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Vurderer å bestille komplett vannkjølingssett fra microplex. Velger dem istedenfor digital impuls her i trondheim hvor jeg bor siden de vistnok ikke er så kundevennlige. Men er det noen som har et bilde av reiseradioen som microplex leverer ut? Hva slags merke? Kan jo være greit å bare gi bort ihvertfall Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Den er av veldig dårlig kvalitet og virker UTROLIG billig. Batteriet er nok verd mer enn radioen Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Fikk ikke noe med i min siste pakke fra microplex, enda jeg kjøpte varer for 2000 kr... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Fikk ikke noe med i min siste pakke fra microplex, enda jeg kjøpte varer for 2000 kr... Klag Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Den siste radioen brukte jeg som lommelykt. Var litt dårlig med lys på hybelen da. Tror faktisk ikke radio-delen funket heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå