moshpit Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Nå har jeg fått meg ny projektor og den har DVI inngang.. Nå er det sånn at jeg bruker audigy 2 som surroundkort og no Pinnacle som tvkort.. og Geforce TI4200.. Så jeg tenkte kanskje jeg kunne bruke den som Film og tv viser.. Er det verdt å gå til innkjøp av DVI-kabel eller er det bare å bruke S-video kabel.. Den stasjonære dvdspilleren min har ikke DVI utgang.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Bruk DVI, det er definitivt verdt det i forhold til s-video. Husk å bruke riktig oppløsning. Edit: Flyttes til Lyd & Bilde -> Video. Endret 11. februar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Kanskje litt vanskelig spørsmål.. Men er det bedre å bruke DVI utgangen fra pcen til projektoren for å se på DVD istedenfor å bruke f.eks S-VIDEO eller RGB fra DVD-spilleren til projektoren. Jeg tenker på det digitale osv. Og bruke riktig oppløsning på pcen mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå