tomviktor Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Panasonic Lumix DMC-LC1 VS Leica Digilux 2, disse er jo sabla like, men prisen er ca4-5 høvdinger mer for Leica'en... Hva er forskjellig egentlig? Lenke til kommentar
F828 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Skoda Octavia og Audi A5 er temmelig like de også. Men det er veldig stor prisforskjell. Kan du forklare forskjellene egentlig? F828 Lenke til kommentar
JoHu Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Skoda Octavia og Audi A5 er temmelig like de også. Men det er veldig stor prisforskjell. Kan du forklare forskjellene egentlig? F828 Audi: Man har mye penger og har behov for å vise det. Skoda: Man har ikke mye penger, men det ligner jo en Audi. Men jeg vet ikke om det er paraleller mellom Leica/Panasonic og Audi/Skoda. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Skoda Octavia og Audi A5 er temmelig like de også. Men det er veldig stor prisforskjell. Kan du forklare forskjellene egentlig? F828 Audi: Man har mye penger og har behov for å vise det. Skoda: Man har ikke mye penger, men det ligner jo en Audi. Men jeg vet ikke om det er paraleller mellom Leica/Panasonic og Audi/Skoda. Vet ikke om noen paraleller jeg heller, men Leica er jo et mildt sagt stort navn innen foto. Så ville med dette foreslå at noe av grunnen til prisforskjellen ligger i selve navnet og ikke minst kvaliteten kanskje(?).... F828 Lenke til kommentar
sarom Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ettersom jeg har forstått så er det samme kamera, satt sammen på samme fabrikk. Så det er skrytelappen på Leica'n du betaler ekstra for. Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Skoda Octavia og Audi A5 er temmelig like de også. Men det er veldig stor prisforskjell. Kan du forklare forskjellene egentlig? F828 Hehe, tror nokk ikke du kan trekke de paralellene!! Leica og Panasonic er faktisk nesten helt like, bortsett fra skallet utenpå og litt forskjell i behandlingen av jpeg... Det kan man ikke si om Skoda og AUDI (for ingen av dem behandler jpeg....Haha, morsomt NOT...) Kom over denne testen: http://www.luminous-landscape.com/reviews/...-Digilux2.shtml Synd for dem som har brukt mange penger på Leica... Sykt... Men takk for responsen... Var bare nysgjerrig... FLotte kameraer uansett, har just prøvd Panasonicen hos en venn... Endret 11. februar 2005 av tomviktor Lenke til kommentar
lmopheim Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det er ikke sikkert det er så synd på de som har valgt Leica. En faktor ved kjøp av såpass dyre kamera er verditap. Tradisjonelt er Leica veldig ettertraktet på bruktmarkedet. De som har forsøkt å selge brukt Skoda skjønner hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå