thomie6600 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Det er nok fysisk umulig å legge på seg 10kg muskler på 3 mnd da, umulig og umulig fru blom.... Kjenner noen som sverger til Metandostrenolone og Testosterone-Propionate og de legger på seg mer enn det der... Ikke er det ulovlig heller (OK da det er ulovlig og importere og omsette men ikke BRUKE. Med mindre man driver med idrett da. De liker ikke sånne ting...) Men du tenkte sikkert på den naturlige måten du? PS: Jeg anbefaler IKKE bruk av disse stoffene og bruker dem ikke selv. Ville bare kverulere på utsagnet ditt om at det er "fysisk umulig" å legge på seg 10 kg muskler på 2-3mnd... Ehhh..... Selv ved bruk av AS så er 10kg muskler rimelig uoppnåelig på et så kort tidsaspekt. Nærmere 60% av de 10kg vil bestå av vann og fett. http://php.iform.no/forum/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Ehhh..... Selv ved bruk av AS så er 10kg muskler rimelig uoppnåelig på et så kort tidsaspekt. Nærmere 60% av de 10kg vil bestå av vann og fett. http://php.iform.no/forum/ Der ser du hvor mye peiling jeg har (eller ikke har ) Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 spiste nesten bare sunt, trente annenhver dag osv. Hadde ikke noe spess muskler fra før så det kom fort opp. Lenke til kommentar
Supermikke Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Veide 66 kg. Fikk kyssesyken, var nede på 55 etter litt over en uke... Så kom Jul og jeg gikk opp til 63. Sikker kjeeempesunt for kroppen ja... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Skulle gjerne gått opp litt i vekt jeg. Tannlegen spurte til og med om jeg hadde bulemi (på grunnlag av størrelse og syreskader bak på tennene). Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Bra jobbet! Veier 78 nå, har veid det altfor lenge. Hurra for elendig kosthold i treningen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå