ATi-Radeon Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 kanskje dette er litt gammel nyhet men men, jeg gikk opp 10kg fra 58kg til 68kg =). treninga hjalp meg mye, har planer om å gå opp 5kg til. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 kanskje dette er litt gammel nyhet men men jeg ante ikke... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 2-3 mndr. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Får håpe du ikke er så naiv å tro at du har lagt på deg 10kg MUSKLER på 2-3 måneder Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Får håpe du ikke er så naiv å tro at du har lagt på deg 10kg MUSKLER på 2-3 måneder har vell lagt på meg litt flesk også ja, men musklene vises bedre en før. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Folk som trener mye gjør det som regel for å komponsere for mangel på noe annet. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Ååååååååååå løøøøøøøøøøøøøøøøøøø. Flott for deg da. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hvordan gjorde du det da? Husker jeg kjøpte noe pulver av proteinfabrikken for noen år siden. De sa at det var veldig viktig at jeg trente og spiste riktig. Tiden gikk og jeg gikk opp i vekt, men det var ikke synlig! Jeg ble bare mer kompakt på en måte og selvølgelig sterkere, men det var ikke det jeg var ute etter! Så spurte jeg Mobech om råd. Han sa at om jeg vil gå opp i vekt, må jeg spise pulver og se masse på tv og sove mye uten å trene idet hele tatt! For meg er det totalt uinteressant å få muskler! Er ikke særlig macho og vil ikke være det heller! :!: Lenke til kommentar
scenest Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Flott ati Nå er du sikkert enda søtere Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Har selv gått opp 2 kilo på tre måneder. Stor fornøyd Trener ofte, så er ikke økt mattiltak som er hovedgrunnen; håper jeg ;D Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 jeg skjønner ikke poenget med å legge på seg ? greit å legge på muskler, men det å spise masse for å bli stor er da for dumt.. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vel...Bedere å vera litt lubben en å vera 1.90 høy å se ut som en fyrstikk right? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 jeg er 1,80 og la på meg de kgene i muskler siden jeg har minimalt med fett på kroppen Lenke til kommentar
allyse Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 jeg er 1,80 og la på meg de kgene i muskler siden jeg har minimalt med fett på kroppen Det er nok fysisk umulig å legge på seg 10kg muskler på 3 mnd da, men uansett gratulerer med vektøkningen. Mange som ikke veit hvor grusomt vanskelig det er å gå motsatt vei av slanking. Bare å stå på og spise mye 60/40 f.eks og trene godt og progressivt. Ikke glem karer; Kostholdet er 70% av treningen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det er nok fysisk umulig å legge på seg 10kg muskler på 3 mnd da, umulig og umulig fru blom.... Kjenner noen som sverger til Metandostrenolone og Testosterone-Propionate og de legger på seg mer enn det der... Ikke er det ulovlig heller (OK da det er ulovlig og importere og omsette men ikke BRUKE. Med mindre man driver med idrett da. De liker ikke sånne ting...) Men du tenkte sikkert på den naturlige måten du? PS: Jeg anbefaler IKKE bruk av disse stoffene og bruker dem ikke selv. Ville bare kverulere på utsagnet ditt om at det er "fysisk umulig" å legge på seg 10 kg muskler på 2-3mnd... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Folk som trener mye gjør det som regel for å komponsere for mangel på noe annet. Derfor ikke jeg trenger... Lenke til kommentar
King_Yngvar Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Spis mye, tren mye, kan gå opp 10 kg på under to måneder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå