Dahl Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Som sagt, iexplore.exe er internet explorer. Dette gjelder ved Win95, 98, 2000, xp home og xp prof! Iexplorer.exe er ikke det. Endret 11. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Iexplorer = Internet Explorer = IE... Tull. Se vedlagt bilde. Jeg tror du må foramaterea ps'en din :!: Cpu'en har 81 oppgaver :!: Hmm, det er vel enkli bare å kjøre en Spybot-scan så får du nok fjerna 70% Herlighet! Jeg må vist se å slutte å poste bilder av taskmanageren på PCen min (eventuelt ta det på den andre maskinen min). Min maskin er helt i orden og 100% ren for spyware. Det er helt normalt at jeg har så mange ting gående. For alt dere vet så kan det hende kjører jeg en masse ting som Zend, Dreamweaver, ForceWare m/tilbehør, osv når jeg tok bildet. Forøvrig: denne tråden omhandler trådstarters problem, og ikke diskusjon rundt antall ting som kjører på min maskin. Edit: til trådstarter vil jeg forøvrig anbefale Spybot S&D og Ad-Aware Edit#2: bare for å vise at maskinen ikke er helt på jorde: se vedlagt bilde. Endret 11. februar 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hvis det viser seg å være et virus, tar vel virusprogrammet ditt det.. Lenke til kommentar
Isobel Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hei folkens. Dette er hva som skjer hvis du har viruset som herjer på msn. iexplorer kopierer seg. Jeg har en pc med dette viruset, men jeg klarer ikke å bli kvitt det. Jeg kommer inn på maskinen via en oppstartsdiskett, men det er det hele. Jeg har antiviruset på disketter, men vet ikke hvordan jeg skal få det inn på maskinen. Er det noen der ute som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Du må finne alle infiserte filer, for så å fjerne de i sikkermodus. Dermed kan ikke viruset kopiere seg selv lenger. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Var det noen som nevnte Firefox!? Anbefales Ikke bruk Internet explorer, så blir du kvitt problemet (hvis det i det hele tatt er et problem) Lykke til! Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Japp, firefox sletter nemlig trojaner og spyware av seg selv bare du legger det inn! Edit: Jaggu om det gjør. Endret 14. februar 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg er enig i at Firefox er bedre enn IE, men man er fortsatt sårbar for virus... Og de fjerner seg ikke av seg selv bare ved å installere Firefox! Lenke til kommentar
operaman Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Eller gjør som meg og lag en WinXP Corp CD uten IE og Opera preinstalled Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå