StrongBad_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 kan man kjøpe et trekk som man trer over kabinettet?Å som deker hele greia. Det er så kjedelig å få riper og ripe opp andre ting ( som pappas bil ) med kabinettet.. Har dere sett noe sånt noe? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg bruker det plast-trekket som kabinettet kom med, ikke sikker på om du fikk et sånn med, men det er det jeg kommer på. Hvis du går på skolen, så kan du sikkert bare spørre på kunst og håndtverksavdelingen om de kan hjelpe deg, de pleier å være behjelpelige der. (på min skolen hvertfall) Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Microplex har diverse bærevesker til kabineter. Er det noko slikt du tenke på? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 fins garantert...men vet ikke hvor man kjøper det.... Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Vi har faktisk en sånn valgfri oppgave i K&H snart og da skal jeg lage en sånn, men tenkte kanskje det fantes noe ferdig laget.. nja har kikket på micorplex.no men hadde tenkt på heldekkende trekk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå