Fat_ASS Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Får ikke t å klokke CPU mer på mitt EPOX EP-9NDA3+! får den ikke høyere enn standard hastghet på 1800Mhz! Får ikke t å øke det tale i bios som man ganger med! Altså...det den står på nu er: 200Mhz*9! får ikke t å øke det 9 tallet høyere! Hva skal jeg gjøre?? opdatere bios?? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det er fordi at MP er låst. Så skal du klokke må du øke FSB. Feks 9*220 osv Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) http://overklokking.no/guides/nybegynner/del1/index.html trur du bør begynne her og fortsette med del 2 og 3. Høres ut som om du har relativt liten innsikt. Endret 11. februar 2005 av crownjewel Lenke til kommentar
MIracul-X Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Na a! MP er låst, det er riktig, men problemet er at FSB går ikke høyere enn 208 før det låser seg, har akkurat samme problemet! hvis du er skikkelig kåt på å klokke, gjør dette, still opp FSB, save and exit! når POST-LED en sier 70 (eller der den låser seg i bootinga) så skrur du av med knappen bakpå strømforsyninga, så skrur du den på ijen, og booter systemet! funka for meg! PS:! IKKE STILL PÅ HK SPENNINGA! Da kan du få boot feil med hardisken din! Endret 11. februar 2005 av MIracul-X Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvis maskinen låser seg, sett på spenninen på minnet og/eller sett timingsene på minnet høyere. Eller gi CPU med volt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå