Danjaco Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Hei! holder på men et "script" på siden min der du velger om du vil se "Barnevennlig" eller en litt sterkere versjon av siden. Er ikke noe serlig god i php, så dette er kanskje helt feil måtte og gjøre det på men det funka litt. Først lagde jeg to top/header fil en barnevennlig og en litt grovere så satt jeg inn denne coden: if (!isset($_GET['header']) || $page== 'index') { include('1/top.php'); } elseif ($_GET['header'] == 'lite') { include('1/top_lite.php'); } else { include "1/top.php"; } Så lagde jeg et form <form action="index.php?header=lite"> <select name="lite"> <option value="1">On <option value="0">Off </select><input type="submit" value="Lite"> </form> Så la jegtil denne koden på de hyperlinken som skulle bli berør (alle egentlig) $HTTP_GET_VARS['lite']; if($lite == 0) { echo "$webtckroot/index.php"; } else { echo "$webtckroot/index.php?header=lite"; } Så kommer det til det jeg lurer på, hvordan kan jeg lagre vardien som blir submita, for sånn som det ernå må man jo trykke på On vær gang man vil åpne en siden i den barnevennlige versjonen. Endret 11. februar 2005 av TheGreatOne Lenke til kommentar
Ellingsen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Bruk Cookies, www.phpfreaks.com har en tutorial om akkuratt det. Endret 11. februar 2005 av Ellingsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå