Toffen80 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Sitter med login/pass.. og us versjon av det sabla spillet. Men e visst umulig å komme seg på eu nettet med det, og min wow ligger i oslo:( Anyone som har no magiske triks i ermet, tips om kossn æ ska få løst denne knipa? Og på toppen av det hele så sitter æ bak en nazi brannmur, så æ fåkke laste ned installern. Endret 11. februar 2005 av Toffen80 Lenke til kommentar
Dʋgɢtung Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Nei, du får ikke spilt med US client på EU-serverene med det første. Muligens på [ubestemt dato]. Lenke til kommentar
Toffen80 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Æ har logon/pass til EU da, men cd`ene ligger foreløpig helt på andre siden av landet.. dessverre Lenke til kommentar
Dʋgɢtung Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Okay, jo, da skal det være en mulighet tror jeg. Ta et lite søk, så tror jeg faktisk det skulle være mulig å gjøre noen endringer i en fil. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 åpne filen realmlist.wtf Endre us.(huskerikke hva som står her) Bare endre der det står us. til eu. Lenke til kommentar
Toffen80 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 åpne filen realmlist.wtfEndre us.(huskerikke hva som står her) Bare endre der det står us. til eu. Det var det første æ prøvde, no luck.. går rykter om atte man kan spille med open beta klienten. Isåfall erre på tide at 10mbit linja her duger til annet enn å sperre porter *firewalls er djevelens verk* Lenke til kommentar
Dʋgɢtung Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ja, men kan spille med open og final beta-klienten, da de er identiske med den man får med i retail Lenke til kommentar
Toffen80 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Hvis det e tilfelle så ble hjertet mitt nettopp kvitt en tung byrde Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 husk å regge US cd-keyen på singup.wow-europe.com Lenke til kommentar
Dʋgɢtung Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 husk å regge US cd-keyen på singup.wow-europe.com Man kan vel ikke registrere US-keyen på EU vel? Dette er jo ikke noe problem heller, fordi han faktisk har EU-key Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 husk å regge US cd-keyen på singup.wow-europe.com Man kan vel ikke registrere US-keyen på EU vel? Dette er jo ikke noe problem heller, fordi han faktisk har EU-key jo seff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå