Vo0do0 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg hadde vorspiel for to uker siden hjemme hos mine foreldre mens de var på ferie... Snakka med min mor i dag, og hun sier det mangler 5 vins glass til en sammlet verdi av 1500,- Jeg hadde egentlig bare folk jeg kjenner og stoler på hjemme hos foreldra mine, men en venn av meg drog med seg noen jenter på 16-17 år... De gikk også fra vorspielet lenge før alle andre, da de skulle på en fest i et sammfunshus... De drakk sprit (alle andre øl), og der de skulle vet jeg det ikke var glass, så de er de eneste med grunn til å ta med seg glass fra hjemmet vårt. Vi var totalt 15 stk. hos meg gjennom hele kvelden. Folk kom og gikk. De små-jentene utgjorde 6 stk. Bør jeg politianmelde? Eller er det en for dum sak å anmelde for? De blånekter på å ha tatt glassa, men selv er jeg overbevist om at de har gjort det... Det er forøvrig alle andre som var her også... Men ingen så noe... Alle satt i 2. etg. Og kjøkken og utgangsdør er i 1. etg. Jeg er en fattig student, så jeg har lite lyst til å betale for glassa selv. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Anmeld det ja, 1500 kr er mer enn nok i verdi for å anmelde. Tviler på at det fører til så mye, men hvis du har planer om å få igjen på forsikringen må du vel anmelde det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det blir trolig henlagt siden ingen så noen eller det finnes ikke noen bevis men bare påstand. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Vel... Trusselen om anmeldelse ble for stor... Kjeltringen har tilstått. Jeg er fornøyd... Bare til å stenge tråden om folk ikke vil diskutere videre. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Jaha! Var det småripsa? EDIT: for deg. Endret 11. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Var nok det ja... De ble levert til en annen som var på vorspielet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Noe så respektløst.. Slikt provoserer meg! Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Vel... Trusselen om anmeldelse ble for stor... Kjeltringen har tilstått. Jeg er fornøyd... Bare til å stenge tråden om folk ikke vil diskutere videre. Så det var de du mistenkte? Lenke til kommentar
ostov Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Når jeg leste treathen så tenkte jeg på å få deg bare til å true med å anmelde. Dumme jenter... Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hvorfor tok de med seg dyre vinglass isteden for kjøkkenglass eller noe? Kunne iallfall spurt om pappbegere! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Noe så respektløst.. Slikt provoserer meg! Ja det der er det værste jeg har sett . Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hehe, folk som tar med seg ting fra fest burde ikke komme Hadde fest hjemme på nyttårsaften og da ble det borte alt fra glass til julepynt (som jeg enda finner igjen hos venner...) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 hehe... hvor mange ganger har jeg ikke våknet opp med andre personers mobiltelefoner og lommebøker i (jakke) lomma... "hei du, pass på denne så lenge, jeg skal bare..." Rekorden er 3 mobiler og 1 lommebok... men jeg er en ærlig kar så jeg leverer alltid tilbake Men bra at de tilsto da, har vært med på lignende episoder før og det er veldig synd at slikt skjer... trokke de blir bedt så mye på fest lenger eller? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hehe, folk som tar med seg ting fra fest burde ikke komme Hadde fest hjemme på nyttårsaften og da ble det borte alt fra glass til julepynt (som jeg enda finner igjen hos venner...) da er de vel strengt tatt ikke venner lengre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå