uberhunter Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Pokker, se www.wow-europe.com... Registreringssidene er offisielt nede Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Bare å vente til de kommer opp da. Lurer på hvorfor jeg ikke er frustrert i det hele tatt med dette. Har innstallert spillet, men ikke laget account ennå. Fant ut at det er en 40mb patch, så jeg laster ned den fra Fileplanet imens. Gleder meg virkelig til å prøve WoW nå. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Faen det er feigt! Nå får de som klarte å logge seg inn bare fotsette å spille . Skulle vært omvent . Edit:Og til deg over: "Lurer på hvorfor jeg ikke er frustrert i det hele tatt med dette." Det gjør jeg også Endret 11. februar 2005 av UGK Lenke til kommentar
Stian234567 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Nå blir jeg sint : Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) oi dobbel, internetten klikka Endret 11. februar 2005 av Hetland Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Nå blir jeg sint : du er ikke den enseste, tenk deg: alle europas feite nørder sitter å har akkurat samma problem som oss, og vi kan ikke gjøre noe annet enn å vente Hey! Jeg vil ha meg frabedt at du kaller meg for nørd, og feit Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Nå blir jeg sint : du er ikke den enseste, tenk deg: alle europas feite nørder sitter å har akkurat samma problem som oss, og vi kan ikke gjøre noe annet enn å vente Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Nå blir jeg sint : du er ikke den enseste, tenk deg: alle europas feite nørder sitter å har akkurat samma problem som oss, og vi kan ikke gjøre noe annet enn å vente Hey! Jeg vil ha meg frabedt at du kaller meg for nørd, og feit nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Bare å vente til de kommer opp da. Lurer på hvorfor jeg ikke er frustrert i det hele tatt med dette. Har innstallert spillet, men ikke laget account ennå. Fant ut at det er en 40mb patch, så jeg laster ned den fra Fileplanet imens. Gleder meg virkelig til å prøve WoW nå. Sinnsyk irriterende det der med acc. creation er nede! Men du har vel ikke en link til den patchen? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Bare å vente til de kommer opp da. Lurer på hvorfor jeg ikke er frustrert i det hele tatt med dette. Har innstallert spillet, men ikke laget account ennå. Fant ut at det er en 40mb patch, så jeg laster ned den fra Fileplanet imens. Gleder meg virkelig til å prøve WoW nå. Sinnsyk irriterende det der med acc. creation er nede! Men du har vel ikke en link til den patchen? ja, sender snart hat mail til blizard med forslag til innkjøp av ny server som vedlegg Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Den ligger på fileplanet. Går ann å laste ned derfra. Tok meg bare 3 minutter. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg fant det enklere å gå inn på spillet, logge på med "what ever", og så lastes patchen ned automagisk. Lenke til kommentar
Stian234567 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Forbanna folk Her er det snakk om servern til blizard osv http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=376876 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg fant det enklere å gå inn på spillet, logge på med "what ever", og så lastes patchen ned automagisk. du er faen meg ikke dum du! Lenke til kommentar
Stian234567 Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg kommer ikke inn enda ... noen andre ? Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Satser på at de åpner igjen klokken 19.00 Telenor klarte å fikse hele norges internett på 1 time her for litt siden, da burde blizzard klare å fikse sine problemer enkelt og greit. Og som er skrevet på en annen tråd, så har Blizzard allerede erfaring fra US retail... Way to go blizzard Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Henta WOW på The Garden i Horten etter arbeidstid, har innstallert spillet og nå får jeg F*** ikke lagd konto!!! Faen så tåpelig. De vet jo at det blir stor pågang.. Dette blir for dumt.. Lenke til kommentar
Toffen80 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jammen i svarte! Umulig å oppdrive eu betaen på nett, annet enn via torrent.. som tilfeldigvis ikke kommer seg jenna brannmuren som nazi sysad har satt her. E det ingen som vet om et sted æ kan laste den ned, eller som har masse båndbredde til overs som kunne satt den på en ftp? For å hjelpe en stakkars spillesugen guttunge som hadde gleda seg til helga, for så å braklande med virkeligheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå