Gå til innhold

Alle wow problemer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare å vente til de kommer opp da. :) Lurer på hvorfor jeg ikke er frustrert i det hele tatt med dette. Har innstallert spillet, men ikke laget account ennå. Fant ut at det er en 40mb patch, så jeg laster ned den fra Fileplanet imens.

Gleder meg virkelig til å prøve WoW nå.

Lenke til kommentar

Faen det er feigt! Nå får de som klarte å logge seg inn bare fotsette å spille :mad:. Skulle vært omvent :yes:.

Edit:Og til deg over: "Lurer på hvorfor jeg ikke er frustrert i det hele tatt med dette." Det gjør jeg også :p

Endret av UGK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Bare å vente til de kommer opp da. :) Lurer på hvorfor jeg ikke er frustrert i det hele tatt med dette. Har innstallert spillet, men ikke laget account ennå. Fant ut at det er en 40mb patch, så jeg laster ned den fra Fileplanet imens.

Sinnsyk irriterende det der med acc. creation er nede! :thumbdown:

Men du har vel ikke en link til den patchen?

Lenke til kommentar

Sinnsyk irriterende det der med acc. creation er nede! :thumbdown:

Men du har vel ikke en link til den patchen?

ja, sender snart hat mail til blizard med forslag til innkjøp av ny server som vedlegg

Lenke til kommentar

Satser på at de åpner igjen klokken 19.00

Telenor klarte å fikse hele norges internett på 1 time her for litt siden, da burde blizzard klare å fikse sine problemer enkelt og greit. Og som er skrevet på en annen tråd, så har Blizzard allerede erfaring fra US retail... Way to go blizzard :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jammen i svarte! Umulig å oppdrive eu betaen på nett, annet enn via torrent.. som tilfeldigvis ikke kommer seg jenna brannmuren som nazi sysad har satt her. E det ingen som vet om et sted æ kan laste den ned, eller som har masse båndbredde til overs som kunne satt den på en ftp? For å hjelpe en stakkars spillesugen guttunge som hadde gleda seg til helga, for så å braklande med virkeligheten :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...