Gå til innhold

Alle wow problemer!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nok bare å prøve å fordele kraften rundt hele platen, og ikke på en side. Skal litt til for å brekke en cdplate.

Nja, da jeg skulle installere Sims 2 for søstrene mine klarte jeg å brekke en av CD'ene når jeg skulle ta den ut. Brukte standard metode for å ta ut CD, jeg prøvde å liksom vippe den ene siden opp litt, men da knakk den rett og slett. Bruke ikke noe kraft.

Får håpe blizzard har litt bedre kvalitet på cd'ene enn EA :)

Lenke til kommentar
annet problem :(

Keyen min fungerer ikke ? er det noe problem med WOW ?

Siden dette har også hent når jeg skulle spille EU betan.

Fikk en venn til og registrere for meg hoss han.

De har tatt ned sidene nå. (ref. en annen tråd her inne..)

Lenke til kommentar
hadde jo vert tragisk å knekke den..

wow_cd.jpg

Hehe. Til og med dekoren på utsiden revnet.

Heldigvis etter installasjonen av CD1, så jeg regner ikke med jeg trenger den mer? Ser ikke slik ut iallefall... Eller? Fikk iallefall startet spillet, og kommet inn til "hovedmenyen". Ikke fått laget account enda jeg heller.

Lenke til kommentar

Funker final beta klienten? Sitter med logon og alt til eu, men har dessverre bare US plater at hand.. og den blizzard installern nekter å samarbeide med skolens brannmur. Regner med at betaen e mulig å få tak i uten å måtte selge sjela si til fanden så :)

Og ikke minst, er final beta og open beta det samme?

Endret av Toffen80
Lenke til kommentar

Har problemet "Error #132" jeg..så heldig som jeg er...Installen krasjer på 55%....prøvd på nytt 5 ganger+ nå...er lei!!!

Kjøpte spillet 10:02 og 6 timer senere er jeg fremdeles ikke i gang.. :(

Installert masse nye drivere, både til Win2k og til Skjermkortet, men intet funker.

Noen andre ideer, erfaringer med dette helst...??

Har win2k, men det skal da bety lite...

Lenke til kommentar
Veeel, er bare typisk meg. Hehe.

Men er det noen som vet om jeg faktisk trenger CD1 noe mer? Selvsagt om jeg skal formatere/reinstallere osv, men etter at jeg nå har installert det?

isåfall, last ned final betaen, du kan innstalere med den nemlig :thumbup: da trenger du ikke cdene bare key osv

Lenke til kommentar
andre enn meg som har problemer med å connecte til www.signup.wow-europe.com ??

Ja!

Får heller ikke signet up

Får denne mellingen...

The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters

men tror det er pga servern er nede

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...