sull Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Hei, jeg lurte på om ikke databutikken.com hadde et sporingsopplegg på pakker de sender ut slik som f.eks komplett.no har Jeg har ikke mottatt noe sporingsnummer for dem ... Endret 11. februar 2005 av sull Lenke til kommentar
FlinT Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 send de en mail vel.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 sjekk kontoen, der har du nok mulihet for pakkesporing. Jeg hadde det når jeg bestilte fra mpx, men nummeret bli ikke direkte oppgitt til meg i mail etc Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du har ikke sporingsmuligheter fra databutikken om jeg ikke husker helt feil.... hehe... har alltid fått varene, men er litt surt å gjette "hvor" varen befinner seg.. Lenke til kommentar
Konsen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Joda, det har de nok. Fikk en mail fra dem 1 dag etter bestilling med kundenummer og kollinummer. På internettsiden til Databutikken kan du gå inn på kundesenter og og Søk pakke. Skriv inn kollinummeret du fikk i mailen. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ja du får det i mailen fra dem, MEN de kan ikke sende til bl.a hotmail for der er de visst blitt karakterisert som spam, send dem en mail med alternativ mailadresse eller ring dem. Har du webmail? Lenke til kommentar
sull Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg har bare hotmail, men jeg har fått mail fra de nå der kollinummeret står. Men de bruker jo LANG tid på å få pakken sendt. Etter nå 3 virkedager har de enda ikke gitt pakken til posten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå