thaNg Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Heihei Jeg lurer i grunn på en ganske enkel ting ! Hvordan klokker man et Radoen ATI 9200 skjermkort ? Hvilket program bruker man og vil klokkingen kunne gi mer fps i FEKS spill ? hl2 doom3 osv osv ? Hvor mye mer ytelse vil jeg få ? Gi gjerne link til hvor jeg kan laste ned klokking tools eller lignende. Kan skjermkortet bli ødelagt igjennom klokking ? Hilsen Fredrik Endret 11. februar 2005 av thaNg Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 tror R9200 er sperret for klokking. Mulig det finnes et triks for å omgå det, men hvordan aner jeg ikke. Forslag: Kjøp et bedre kort (aka "dollarklokking"). :-p Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Forslag 2: Skift emnefelt før tråden din blir stengt. Du har kanskje sekunder eller minutter på deg... Uansett, r9200 er ikke akkurat egnet til å spille de spillene du nevner, selv om du skulle sette ny verdensrekord i å overklokke det... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 [KREMT]3-ordsregelen[/KREMT] Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Eneste måten du kan klokke kortet på er å flashe biosen til en uoffisiel som ikke har sperre..Og hvis du hadde klart å gjøre det så hadde ikke overklokkingen gjort så stort utslag utansett..Kortet er ikke godt egnet til HL2 og Doom3 i orginal eller overklokket tilstand..Da burde du nok heller kjøpe ett nytt kort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå