agail Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 jeg har et hjemmenettverk med 2 pcèr. når jeg prøver å gå inn på den ene maskinen for å laste over noe kommer denne feilmeldingen: \\agail er ikke tilgjengelig. Du har kanskje ikke tillatelse til å bruke denne nettverksressursen. Kontakt administratoren av serveren for å finne ut om du har tilgangstillatelser. ingen tilgang. Hva skal jeg gjøre???? (hvordan finner jeg ut om jeg har tillatelse??) Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnefeltet. (Dette innlegget vil bli fjernet ved en event. endring av emnefelt. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 jeg har et hjemmenettverk med 2 pcèr.når jeg prøver å gå inn på den ene maskinen for å laste over noe kommer denne feilmeldingen: \\agail er ikke tilgjengelig. Du har kanskje ikke tillatelse til å bruke denne nettverksressursen. Kontakt administratoren av serveren for å finne ut om du har tilgangstillatelser. ingen tilgang. Hva skal jeg gjøre???? (hvordan finner jeg ut om jeg har tillatelse??) prøv å restart begge maskinene, det pleier å hjelpe hos meg ihvertfall Lenke til kommentar
am3k Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Trådstarter har nå hatt mer en rimlig tid til å endre på emnefeltet i denne tråden. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg