Photons Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Nå som WoW ser ut som at er utsolgt over alt (iallefall i hjembyen min og på flere av webshop'ene), hvordan skal jeg få tak i WoW? Vente 14 dager (eller whatever) til neste parti kommer inn hos retailer'ne`? Æsj, noe dritt at Blizzard ikke selger online. Spillet kan jo lastes ned, så hvorfor i all verden har de gjort det slik at man må kjøpe boksen hos en retailer. Ugh, null WoW på meg i helgen. ;( Lenke til kommentar
betterman Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 mener komplett har et stort lager av spillet inne, ta en sjekk.... Lenke til kommentar
Photons Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Har ikke komplett i nærheten gitt. :-/ Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 bare å vente da. Men har du prøv å søke på kelkoo? sjekk spiderman og gamesmix å da, hvis du ikke har gjort det Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ja, komplett har inne, dog til en høyre pris enn CDON. Men hva betyr vel det? Har du råd til å betale måneds avgift har du vel råd til 50 scmakkers extra for skivene... Lenke til kommentar
Photons Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg driter i pris så lenge jeg kan få det idag eller imorra. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Enig i at det er på overtid for publisherne å distribuere over nettet. Jeg driter i å ha eske og cd'er, vil bare slippe gammaldags logistikk via butikk! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg driter i pris så lenge jeg kan få det idag eller imorra. Expert Bonus Tiller (Trondheim) har fortsatt noen WoW (ikke CE) igjen, hvis du bor i nærheten. Lenke til kommentar
Photons Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Ah, bruttern fikk tak i det! WoW, here I come! Endret 11. februar 2005 av mOdEtWo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå