kyogre Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg har en g-mail konto jeg vil registrere så jeg kan bruke den på msn. Jeg vet at jeg må ha net-passport men det er bare får hotmail. Vet noen om et sted eller? Lenke til kommentar
boost Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 du kan bruke den addressen du vil på msn jeg bruker [email protected] en kompis av meg bruker [email protected] Bare sign up for passport som om det skulle vært en hotmail konto :-) lykke til! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg har gmail som jeg bruker i msn. Har ikke fått den til å virke på hotmail.com Men du må altså registrere den som NET-passport, noe som er ett forbanna stress. Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det er jo bare å bruke messenger, trykke på at du ikke har en konto og ønsker å registrere ny. Der spørres det om du har en e-post adresse, eller om du vil lage en ny.. (@hotmail.com eller @msn.com) Men du tenkte kanskje på å bruke messenger til å sjekke gmailen din? med varsling og sånt? Det går ikke enda, men verktøyet Gmail-notifyer virker på mye av den samme måten... Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Offtopic: kyogre lurte på om han kunne bruke Gmail i MSN, ikke om han hadde postet i riktig forum eller ikke. *riste på hodet* Du kan registrere deg på MSN slik at "kontaktadressen din" blir [email protected], men såvidt jeg vet, vil ikke MSN sjekke om du har fått ny e-post eller ikke. Du kan registrere Gmail'en din på passport her: https://register.passport.net/reg.srf Lenke til kommentar
kyogre Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg lurer på hvor jeg kan lage nettpass port til g-mail?? Har prøvd og logge på men jeg trenger net passport HJELP MEG Lenke til kommentar
kyogre Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Takk nå fikk jeg vite det jeg ville ha svar på!! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg