Nimzo Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Her har vi et godt eksempel på hvordan sikkerhet til syvende og sist går ut over vår frihet. Terroristene vinner. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Terroristene vinner. Det er nettopp det vi må unngå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Terroristene HAR vunnet, bare se på verden. Alle er redde, og frykten er deres våpen. Masse penger, tid og innsats går med til å trygge verden. Og friheten til den enkelte er innskrenket. Så, de har nok vunnet. dessverre. Det er jo litt festlig at Kongressen slår fast at rekrutteringen til terrornettverkene faktisk har økt etter USA sin innsats, og at de har delt seg opp i mindre grupper. Joachim, jeg foreslår at dere må bombe Norge, fordi vi har 2 kjernefysiske reaktorer som kan brukes til å lage WMDs Endret 21. februar 2005 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Alle er redde, og frykten er deres våpen. Masse penger, tid og innsats går med til å trygge verden. Og friheten til den enkelte er innskrenket. Så, de har nok vunnet. dessverre. Jeg er glad verden blir tryggere. De pengene er det verdt. Det er sjelødent jeg føler meg så trygg som på en amerikansk airport. Friheten er ikke innskrenket, men man har litt større muligheter til å efterforske mulige terrorister og spioner. Det er jo litt festlig at Kongressen slår fast at rekrutteringen til terrornettverkene faktisk har økt etter USA sin innsats, og at de har delt seg opp i mindre grupper. Jeg er fullstendig klar over det, men man kunne ikke bare lat dem holde på. Så nå får vi ta knekken på terror-cellene også, så ordner det seg nok! Joachim, jeg foreslår at dere må bombe Norge, fordi vi har 2 kjernefysiske reaktorer som kan brukes til å lage WMDs Når kongeparet vårt skal besøke US og Bush, kommer han til å takke for innsatsen, og påpeke at vi er en av de beste allierte US har. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Når kongeparet vårt skal besøke US og Bush, kommer han til å takke for innsatsen, og påpeke at vi er en av de beste allierte US har. Dersom ingen skyter svinet først.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Regner vel med at PST eller CIA snart står på døra. Det er prisen for krigen mot terror, man har ikke lov til å si hva man mener lenger. Det kan jo være terror... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Det er jo litt festlig at Kongressen slår fast at rekrutteringen til terrornettverkene faktisk har økt etter USA sin innsats, og at de har delt seg opp i mindre grupper. Jeg er fullstendig klar over det, men man kunne ikke bare lat dem holde på. Så nå får vi ta knekken på terror-cellene også, så ordner det seg nok! Er det ikke litt flaut at Bin Laden har takket USA for den økte rekrutteringen da? Uansett hvor hardt USA-naziene prøver, så styrker det den andre siden. Heh, keep up the good work. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Er det ikke litt flaut at Bin Laden har takket USA for den økte rekrutteringen da? Uansett hvor hardt USA-naziene prøver, så styrker det den andre siden. Heh, keep up the good work. Sånt skjer, lite å gjøre med det. Regner vel med at PST eller CIA snart står på døra. Det er prisen for krigen mot terror, man har ikke lov til å si hva man mener lenger. Det kan jo være terror... Jeg tror egentlig du hadde trengt et besøk fra en av dem jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Regner vel med at PST eller CIA snart står på døra. Det er prisen for krigen mot terror, man har ikke lov til å si hva man mener lenger. Det kan jo være terror... Jeg tror egentlig du hadde trengt et besøk fra en av dem jeg. Fordi jeg har en annen mening enn deg? Dersom en representant fra verdens største politistat skulle finne det for godt å dukke opp på min dør, så ville jeg invitert han/hun inn på kaffe De er jo harmløse på norsk jord likevel, med mindre de skulle finne på å dope meg ned, og dra meg til Cuba, slik de gjorde med Afghanske barn. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Regner vel med at PST eller CIA snart står på døra. Det er prisen for krigen mot terror, man har ikke lov til å si hva man mener lenger. Det kan jo være terror... Jeg tror egentlig du hadde trengt et besøk fra en av dem jeg. Fordi jeg har en annen mening enn deg? Dersom en representant fra verdens største politistat skulle finne det for godt å dukke opp på min dør, så ville jeg invitert han/hun inn på kaffe De er jo harmløse på norsk jord likevel, med mindre de skulle finne på å dope meg ned, og dra meg til Cuba, slik de gjorde med Afghanske barn. 14 åringer som får skolegang og det hele. De er det synd på ja! Som du sikekrt vet, er USA allierte, og de kan nok få en fullmakt fra norsk politi. Du hadde nok hatt gått av å blitt avhørt, synd vi ikke har noen McCharty på commie-jakt i Norge nå.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Vakkert, du støtter fengsling av barn uten lov og dom. "De får jo skolegang, heldiggrissene". Du gjør meg kvalm. Men kutt ut trollingen din. Alle vet du er et troll. Hvis du faktisk mener det du skriver så er du psykopat. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Vakkert, du støtter fengsling av barn uten lov og dom. "De får jo skolegang, heldiggrissene". Du gjør meg kvalm. De hadde ikke fått skolegang nede i Afganerland da.. Tenk på det, de kan bli flotte mennesker, de som ellers ville endt opp i onkels opiums-fabrikk. Men kutt ut trollingen din. Alle vet du er et troll. Hvis du faktisk mener det du skriver så er du psykopat. Burde ikke psykologen min klart å fortelle meg det, om jeg var det? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Så siden de får skolegang så er det greit å fengsle de uten lov og dom? Forsåvidt så er det tydlig at du ikke har annet enn forakt for folkene i Afghanistan og Irak når du bruker ord som Iraqistan og afghanerland. Psykologen din er sikkert kjøpt og betalt av faren din for å gi deg merkelappen "mentalt frisk". Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Så siden de får skolegang så er det greit å fengsle de uten lov og dom? Forsåvidt så er det tydlig at du ikke har annet enn forakt for folkene i Afghanistan og Irak når du bruker ord som Iraqistan og afghanerland. I prinsippet så er det jo galt å fengsle folk uten lov og dom. Men her er vi en situasjon som vi ikke helt har oversikt over. Og vi vet det er terrorister, men vi vet ikke eksakt hva de har gjort. Da må vi holde dem under varetekt. Fjortenåringer, de får skolegang, som de aldri ville fått der de kom fra, og bør egentlig bare være takknemlige. Er de uskylidge, slipper de jo ut etter hvert. Psykologen din er sikkert kjøpt og betalt av faren din for å gi deg merkelappen "mentalt frisk". Og vitsen med det er? Selvsagt betaler vi henne, men hun skal jo hjelpe oss for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Joachim, du må sjekke fakta. Etter at USA "frigjorde" Afghanistan, så økte tilgjengeligheten av opium/heroin på verdensmarkedet med 20%. Når Al Quaida hadde kontroll, drepte de de som laget/smuglet narko. Enda en backfire. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Joachim, du må sjekke fakta. Etter at USA "frigjorde" Afghanistan, så økte tilgjengeligheten av opium/heroin på verdensmarkedet med 20%. Når Al Quaida hadde kontroll, drepte de de som laget/smuglet narko. Enda en backfire. Jeg er fullstendig klar over det, men amerikanske soldater gjør en innsats for å stoppe dette. Vi brenner og destruerer masse narktoika og apprater for å fremstille sådant. Dessuten er narkotikaen erklært krig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Når jeg leser innleggene dine, skjønner jeg hvordan nazistene så lett kunne herje. Et lite latterlig troll Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Når jeg leser innleggene dine, skjønner jeg hvordan nazistene så lett kunne herje.Et lite latterlig troll De ligner ikke. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Noen som har sett et par av de filmene hvor selvmordsburkaer angriper amerikanske konvoier? Det hele er selvsagt parret med litt tøff mullahpop, og hvis angrepet lykkes så må de gå litt close-up for å vise at de har klart å drepe et par amerikanske soldater. Den eneste trøsten er at for hver amerikanske soldat som dør, så avlives 50 muhammeder. Altså: Det hele koker ned til en aldeles forjævlig salt suppe av en primitiv religion, også kjent som Islam. Intet mindre enn total utryddelse er mulig for å hindre videre forringelse av det siviliserte verdenssamfunnet. Reformasjon er ikke mulig med en religon som har stått på stedet hvil helt siden Muhammed utøvde sine pedofile fantasier. Allah akhbar.... og død over alle vantro Endret 21. februar 2005 av Manuel Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hva skal man ellers gjøre mot muslimske villmenn og andre mindre siviliserte folkeslag? Jeg mener, de gjør jo ikke annet enn å ødelegge, formere seg eller sitte på bussen og fise mens forbannelsene hagler over de som har kommet lengre i evolusjonen. Nettopp. De trenger å få føle det! Her trer rasisten i deg frem. La oss drepe mindreverdige folkeslag. De fortjener det. Alt i god sosialdarwinistisk ånd og helt i tråd med nazistenes prinsipper. Jeg påstår ikke at Usa er nazistisk, men at DU helt klart har en rekke likhetstegn med dem. jmf: DU HÅPER FAKTISK AT DE SPRES MOT VERDENS FINESTE FOLKESLAG? JEG TROR IKKE HELT DU ER VÅKEN. Über alles? Jeg har ingen familemedlemmer eller slekt som tjenestegjør i Irak. Jeg har derimot ADOPTERT noen soldater der nede, og oppfordrer alle til å gjøre det samme. Det fungerer på den måten at jeg ber for dem hver dag. Gjør det samme som meg, på www.presidentialprayerteam.org Nå fikk du meg til å le. Sist gang jeg så noe lignende var da en minst like hjernevasket kristensionist postet en "doner pizza til IDF"-link. Nei. Men i Iraqistan under krigen, var det ikke barnehjem som stod klare til å sende disse barna. Når de i tillegg gjorde motstand, så var nok dette enklest. Gud vil se i nåde til dem. Irak, Afghanistan, Iraqistan, same shit, samme ulla, de trenger begge "føle det" eller hur? Dette var drepte barn, at du tror de kunne gjort motstand mot amerikanernes Abrams sier vel alt om din militære forståelse, og en god del om din evne til logisk tenkning. 6. USA bryter slettes ikke alle internasjonale konvensjoner, men vi har reservert oss mot noen slike. De bryter ikke alle nei, men mange, å ja da. Hva mener du forresten med "vi (?) har reservert oss mot noen slike."? I prinsippet så er det jo galt å fengsle folk uten lov og dom. Men her er vi en situasjon som vi ikke helt har oversikt over. Og vi vet det er terrorister, men vi vet ikke eksakt hva de har gjort. Da må vi holde dem under varetekt. Fjortenåringer, de får skolegang, som de aldri ville fått der de kom fra, og bør egentlig bare være takknemlige. Er de uskylidge, slipper de jo ut etter hvert. Ja, det er mange som synes det "i prinisppet" er galt å fengsle uten lov og dom, men når det bare er mindreverdige muslimer som "trenger føle det" så er det vel kanskje like greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg