Gå til innhold

Mann stoppet utenfor USA sin ambassade *sensur*

Gjest Slettet-10579

Anbefalte innlegg

Unnskyld meg, men drev ikke du akkurat og tøyt og bar deg over at folk synes det er greit at amerikanske soldater ble skutt i Irak?

Med andre ord mener du at det er greit å skyte barn, bombe sykehus unt zu weiter, men ikke greit å skyte soldater som okkuperer landet ditt og skyter barna dine?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579
Jeg så to bilder, og orket ikke mer. Men unnskyld meg, hva skulle man gjort med terorristbarn uten foreldre?

Så du mener man skal skyte foreldreløse barn? Er det rart at noen vil blåse amerikanerne til helve*e med slike holdninger?

Da bør du kanskje skyte noen amerikanske, feite foreldreløse unger først, bare for å trene :no:

Joachim, om du har gjort eller sagt noe i denne debatten, så har det bare styrket min tro enda sterkere på at dere fortjente den 11. september, når du foreslår slike løsninger.

At ikke du orker å se hva dine "supre og hellige" styrker gjør med barn, viser hvor patetisk du egentlig er.

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Jeg vet ikke om du har tenkt over det Joachim, men USA og Irak er faktisk 2 rimelig like land.

1. Både USA og Irak styres av en gal diktator/president som har kommet til makten i et statskupp

2. Både USA og Irak har hemmelig politi

3. Både USA og Irak torturerer fanger

4. Både USA og Irak har dødstraff

5. Både USA og Irak fengsler folk uten dom, og på hemmelig sted.

6. Begge land bryter alle internasjonale konvensjoner, og menneskerettigheter.

Fortsatt stolt?

Lenke til kommentar

Heh...om man VIL finne likheter mellom forskjellige land så er ikke det noe vanskelig, spes. ikke om man syns det er greit å dikte opp ting...som visse folk gjør her :ermm:

Om jeg nå finner 10 likheter mellom Norge og Iran, gjør det da Norge til et kjipt land?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Heh...om man VIL finne likheter mellom forskjellige land så er ikke det noe vanskelig, spes. ikke om man syns det er greit å dikte opp ting...som visse folk gjør her :ermm:

Om jeg nå finner 10 likheter mellom Norge og Iran, gjør det da Norge til et kjipt land?

Heh, begge er styrt av prester mener du?

Hva mener du er oppdiktet?

Lenke til kommentar

Han mener at det er forskjell på en diktator og en lovlig valgt president. En president som faktisk fikk flest stemmer av folket (han gjorde det ikke i sin første periode, men denne gangen).

Det er forsåvidt den eneste "likheten" som er reint oppspinn. De andre er til en viss grad sanne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Han mener at det er forskjell på en diktator og en lovlig valgt president. En president som faktisk fikk flest stemmer av folket (han gjorde det ikke i sin første periode, men denne gangen).

Det er forsåvidt den eneste "likheten" som er reint oppspinn. De andre er til en viss grad sanne.

Om det de lærde strides. Det er jo litt rart at i enkelte stater hvor Kerry hadde 80% oppslutning, så fikk Bush 80% oppslutning når de talte opp stemmene i samme stat.

Det er ikke ulikt Saddam, han tok makten ved et kupp, og gjennomførte "jukse-valg" ved senere valgtidspunkt for å vise at han var likt av folket. Ikke uventet fikk han 100% av stemmene ;)

Når Bush tok makten ved statskupp for sin første periode, hjelper det lite at han gjennomfører "frie" valg senere, når han likevel fikser på resultatet.

Det neste er vel at han endrer grunnloven deres, slik at han kan sitte så mange perioder han vil *grøss*

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Kerry lærte av forrige motstander, og nektet å kommentere det.

I amerikanske media ble det spekulert kraftig, men, selvfølgelig kunne ingenting bevises.

At fyren kom til makten ved ETT tvilsomt valg, burde jo få alarmen til å gå hos de fleste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Vel, dersom Kerry hadde vunnet valget, hadde ikke en tørrlagt og nyfrelst alkoholiker med tidligere kokainmisbruk hatt kontroll over verdens mektigste atomvåpen-arsenal.

Det i seg selv burde være grunn nok.

Lenke til kommentar
Jeg så to bilder, og orket ikke mer. Men unnskyld meg, hva skulle man gjort med terorristbarn uten foreldre?

Så du mener man skal skyte foreldreløse barn? Er det rart at noen vil blåse amerikanerne til helve*e med slike holdninger?

Nei. Men i Iraqistan under krigen, var det ikke barnehjem som stod klare til å sende disse barna. Når de i tillegg gjorde motstand, så var nok dette enklest. Gud vil se i nåde til dem.

Joachim, om du har gjort eller sagt noe i denne debatten, så har det bare styrket min tro enda sterkere på at dere fortjente den 11. september, når du foreslår slike løsninger.
Jeg foreslår ikke slike løsninger, og jeg synes ikke det er den beste løsningen heller. Men jeg innser at man ikke hadde så mye valg.

At ikke du orker å se hva dine "supre og hellige" styrker gjør med barn, viser hvor patetisk du egentlig er.
Det skjer mye i krig. Jeg kommer aldri til å egne meg i militæret.

1. Både USA og Irak styres av en gal diktator/president som har kommet til makten i et statskupp

2. Både USA og Irak har hemmelig politi

3. Både USA og Irak torturerer fanger

4. Både USA og Irak har dødstraff

5. Både USA og Irak fengsler folk uten dom, og på hemmelig sted.

6. Begge land bryter alle internasjonale konvensjoner, og menneskerettigheter.

Bush ble valgt etter gjeldene amerikanske valglover, begge gangene. Det slo litt dumt ut første gangen, men nå sitter han, som et resultat av hele folket. Ikke påstå han har lurt seg til makten.

2. Norge har vel hemmelig politi de også-

3. Norge får pepper for å "torturrere" varetekstfanger.

4. Jeg støtter dødstraff. Ikke alle mennesker fortjener å leve.

5. Ååååååååå, så leit! Vi har fengslet noen terrorister som har drept mangfoldige mennesker, men dessverre har vi ikke fremskaffet ordentlige beviser enda, så da får vi vel slippe dem fri, så de kan drepe enda flere da? Myyyyyyye bedre..

Det du vil?

6. USA bryter slettes ikke alle internasjonale konvensjoner, men vi har reservert oss mot noen slike.

Det neste er vel at han endrer grunnloven deres, slik at han kan sitte så mange perioder han vil *grøss*
Du er ikke veldig inni det.. En presidnet kan ikke endre grunnloven alene..

Når Bush tok makten ved statskupp for sin første periode, hjelper det lite at han gjennomfører "frie" valg senere, når han likevel fikser på resultatet
Du har eppe satt deg inn i amerikansk valglovgivningen. Bush vant valget første gangen også, selv om det kanskje ikke var det mest rettferdige. Hvis høyeste rett hadde utnevnt Gore til vinner, hadde det vært brudd på valglovene da. Og det er ihvertfall å kalle "kupp".

hadde ikke en tørrlagt og nyfrelst alkoholiker med tidligere kokainmisbruk
Unnskyld meg. Han er som du sier tørrlagt, og TIDLIGERE kokainmisbruker. Unnskyld meg, det viser jo at han har klart å starte på ny! Billy Graham hjalp ham. :) Han oppfører seg jo meget bra nå, som avholdsmann fra både alkohol og stoff. Det er ikke for ingenting han har vært med på å erklære narktokiaen krig.
Lenke til kommentar
Nei. Men i Iraqistan under krigen, var det ikke barnehjem som stod klare til å sende disse barna. Når de i tillegg gjorde motstand, så var nok dette enklest. Gud vil se i nåde til dem.

:ermm:

Vær så snill å si at du troller nå?

Jeg mener dette, selv om jeg selvsagt vet at det heter Irak. Aner ikke hvordan det ble irakistan.. Men ellers står jeg for det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Gratulerer, dere har fått deres nye Vietnam.

Det er noe som heter "som man reder, ligger man." Og USA - vel, dere legger opp til en nytt 11. september.

Skal man drepe alle amerikanske unger som ikke kommer inn på barnehjem også? Jeg mener de som lever på gata og i ghettoen? Xlnt.

Lenke til kommentar

:ermm:

Vær så snill å si at du troller nå?

Jeg mener dette, selv om jeg selvsagt vet at det heter Irak. Aner ikke hvordan det ble irakistan.. Men ellers står jeg for det.

Du påstår en mengde ting for å forsvare at du synes det er greit å drepe barn.

1. at ungene var foreldreløse.

2. at ungene gjorde motstand

og

3. at det ikke fantes noen som kunne ta seg av de.

Syke syke vestkantgutt.

Lenke til kommentar
Skal man drepe alle amerikanske unger som ikke kommer inn på barnehjem også? Jeg mener de som lever på gata og i ghettoen? Xlnt.

Selvfølgelig ikke. Men så er det ikke krig i USA heller. Men under en okkupasjon er det ikke barnehjemsplasser man kan sette i høysetet. Det tror jeg du også skjønner. At et barn ble skutt, var leit, men sånn skjer. Det foreligger jo ikke akkurat noen sak til soldatene med innholdet "drep alle guttebarn" el.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...