Manuel Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Jeg skjønner hvorfor amerikanere er så stolte over landet sitt. USA er det eneste landet hvor det å være partriot ikke er et nedsettende uttrykk(rødnisse). Endret 20. februar 2005 av Manuel Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg støtter war on terror, du støtter war on US. Han har ikke sakt at han støtter krig mot usa, men at han ikke liker USA`s holdninger. Mener du seriøst at å bombe er den riktige måten å ta terroristene på? Vis det går i vein noen uskyldige så skittau? Han har sagt at han jubler for hver drepte troop, og at han synes vi fortjente September 11. Det er det samme som war on US. Hvordan skal vi da ta terroristene? det nytter ikke å snakke. Vi trenger handling. Vi trenger handling på det sproget de forstår. Og det er det vi gir dem! Lenke til kommentar
Izor Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Ja det er greit at de er stolt over landet sitt, men de er ikke bedre enn noen annen land. Ikke at du har sakt det, prøvd å få fram et poeng, hint hint jokke Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Ja det er greit at de er stolt over landet sitt, men de er ikke bedre enn noen annen land. Ikke at du har sakt det, prøvd å få fram et poeng, hint hint jokke JO! USA er det beste landet på jord! Jeg er patriot og stolt av det! Både overfor No og US! Lenke til kommentar
Izor Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Skjønner at du blir støtt av hans kommentarer(som forresten er helt smakløse) men poenget er at er du med på leken må du tåle steken. Vis de skal krige må de også forvente at det kommer til å dø soldater. Dessuten har vi et ordtak som heter what comes around, goes around, ikke misforstå. Men de har klart å tråkke bra i salaten noen ganger for å si det sånn da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Jeg støtter war on terror, du støtter war on US. Han har ikke sakt at han støtter krig mot usa, men at han ikke liker USA`s holdninger. Mener du seriøst at å bombe er den riktige måten å ta terroristene på? Vis det går i vein noen uskyldige så skittau? Han har sagt at han jubler for hver drepte troop, og at han synes vi fortjente September 11. Det er det samme som war on US. Hvordan skal vi da ta terroristene? det nytter ikke å snakke. Vi trenger handling. Vi trenger handling på det sproget de forstår. Og det er det vi gir dem! Nei, det er det ikke. Og nei, jeg har ikke sagt at jeg jubler, men jeg har skrevet at det er en trøst at det ikke er unilaterale tap i denne galskapen som denne krigen er. Et klart brudd på folkeretten, denne krigen. At du fabrikerer påstander om hva jeg skal ha sagt, er jo en ikke ukjent amerikansk egenskap. Jfr. "jubler"-påstanden din. Er det noen som irriterer mer, om mulig, enn amerikanere, så er det dyslektiske amerikanere som deg, som tillegger andre meninger og utsagn. Men det er godt å se at du bekrefter mine mistanker, når du ikke fatter fornuft. USA, via sine vedtak, og press på FN, for å hindre Irak i å importere klor, har ført til mangel på rent vann, og har direkte tatt livet av 250.000 - 300.000 barn. "Pre-emptive strike" mot barn? Men anthrax og botulin solgte Rumsfeld til Irak på 80-tallet, for bruk mot Iran. Joda. Jeg håper disse stoffene spres mot de som solgte de. Dersom du ikke har lagt merke til det, så vokser misnøyen og hatet mot USA i hele verden. Uansett hvor rett du mener du har. USA er uten tvil vår tids nazister. Patriot er du ikke, men indoktrinert, det er du. Du burde kanskje lese noen aviser som ikke er kontrollert av Bush-regjeringen. Kanskje du har venner/familie som tjenestgjør i Irak? Vi får håpe at de ikke kommer tilbake med Gulf-syndromet og knivslakter hele familien da. Fort Bragg har visstnok hatt litt problemer med slikt etter Afghanistan Endret 20. februar 2005 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Glemte jeg å nevne at USA trente Bin Laden, og ga han ca. 3 milliarder? Hehe, poetic justice Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hva skal man ellers gjøre mot muslimske villmenn og andre mindre siviliserte folkeslag? Jeg mener, de gjør jo ikke annet enn å ødelegge, formere seg eller sitte på bussen og fise mens forbannelsene hagler over de som har kommet lengre i evolusjonen. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Nåja Manuel, du burde nok klatre noen trinn oppover selv, på den evolisjonære rangstige, før du er i en posisjon til å plassere en drøy milliard mennesker riktig sted i evolusjonen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hva skal man ellers gjøre mot muslimske villmenn og andre mindre siviliserte folkeslag? Jeg mener, de gjør jo ikke annet enn å ødelegge, formere seg eller sitte på bussen og fise mens forbannelsene hagler over de som har kommet lengre i evolusjonen. Nettopp. De trenger å få føle det! At du fabrikerer påstander om hva jeg skal ha sagt, er jo en ikke ukjent amerikansk egenskap. Jfr. "jubler"-påstanden din. Er det noen som irriterer mer, om mulig, enn amerikanere, så er det dyslektiske amerikanere som deg, som tillegger andre meninger og utsagn. Unnskyld meg, men nu tillegger du faktisk meg dysleksi. Og du sa vitterlig Det eneste trøst, er at de har mistet over 1000 soldater Og det tolker jeg dithen at du jubler. Unnskyld meg, det går ut på det samme. USA, via sine vedtak, og press på FN, for å hindre Irak i å importere klor, har ført til mangel på rent vann, og har direkte tatt livet av 250.000 - 300.000 barn. "Pre-emptive strike" mot barn? Klor kan, som du sikkert vet, brukes til mer enn å rense vann. Men anthrax og botulin solgte Rumsfeld til Irak på 80-tallet, for bruk mot Iran. Joda. Jeg håper disse stoffene spres mot de som solgte de. Min fiendens fiende, er min venn. Regner med at du er klar over det.. DU HÅPER FAKTISK AT DE SPRES MOT VERDENS FINESTE FOLKESLAG? JEG TROR IKKE HELT DU ER VÅKEN. Les omigjen, så skal du få sjansen til å trekke det tilbake, vennen min. Dersom du ikke har lagt merke til det, så vokser misnøyen og hatet mot USA i hele verden. Uansett hvor rett du mener du har. USA er uten tvil vår tids nazister. Jeg vet at misnøyen vokser. Dette pga propaganda utsatt av diverse commier overalt. Du går rett på propagandaen, og det er utrolig leit. USA redder verden, de ødelegger den ikke. AT DU SIER DE ER VÅR TIDS NAZISTER, FÅR MEG TIL Å KOKE! SÅNT SIER MAN BARE IKKE. DÉT VITNER OM HISTORIELØSHET. Kanskje du har venner/familie som tjenestgjør i Irak? Vi får håpe at de ikke kommer tilbake med Gulf-syndromet og knivslakter hele familien da. Fort Bragg har visstnok hatt litt problemer med slikt etter Afghanistan Jeg har ingen familemedlemmer eller slekt som tjenestegjør i Irak. Jeg har derimot ADOPTERT noen soldater der nede, og oppfordrer alle til å gjøre det samme. Det fungerer på den måten at jeg ber for dem hver dag. Gjør det samme som meg, på www.presidentialprayerteam.org Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 We hold these truths to be self-evident; that all men are created equal. Some animals are more equal than others. George Orwell, Animal Farm Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg får sitere Bush: After the chaos and carnage of September 11th, it is not enough to serve our enemies with legal papers. America will never seek a permission slip to defend the security of our people. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 At any cost. Skulle USA beskytte seg mot disse også? Advarsel: Sterkt innhold! Link | Link | Link | Link Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Når ble USA verdens beste land, sett med dine øyne? Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Du mener da negrene slet seg ihjel på plantasjene, og menigmann og kvinner ikke hadde stemmerett? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg mener, da tretten stater gikk sammen om å danne UNITED STATES OF AMERICA! Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hopp, svisj! Jeg skal ikke plage deg mer med useriøst commie-prat. Interessant at du forsvarer å skyte et spedbarn i hodet med M-16 fra en meters hold. Jeg har fått litt å tenke på, i grunn, så nå tar jeg kvelden. Mulig jeg leser Obedience to authority og gråter litt. Og kanskje, kanskje våkner jeg opp og finner ut at verden er litt bedre enn den ser ut akkurat nå. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg så to bilder, og orket ikke mer. Men unnskyld meg, hva skulle man gjort med terorristbarn uten foreldre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg