PureTamil Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Majorstuen ligger vel vitterlig nærmere Majorstuen enn Nationaltheateret?Barnelærdom. Dette stoppet i hvert fall ikke på Majorstuen sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Essensen er er er vel TOG ikkje t-bane. Dette er første gang jeg har sett noen stamme når de skriver Forøvrig skjønner jeg dem godt som stoppet ham. De trodde jo at han hadde plystret til dem forrige gang han gikk forbi. \o/ For en grusom forbrytelse! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Flaks jeg ikke ble stoppet da. Sist jeg gikk forbi stoppet jeg og konspirerte om hvordan jeg kunne komme meg opp i flaggstanga. . . Heldigvis så hørte ikke den MP5 bevæpna snuten meg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ok, likevel.. Fra Oslo S går det trikk direkte til Majorstuen, det gjør det ikke fra Nationaltheatret. Samme kan det være, det ble jo kun begått lovlig ting av politi og vakter. JA TIL SIKKERHET! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Trudde du var godt bevandra på vestkanten av oslo eg. Men trikkelinje 12 og 19 er vist nok ukjent for deg. 12 går forbi Solli (på Drammensveien) 19 går forbi Nobelinstituttet Så det kan jo hende at fyren ikkje jobba akkurat på masjonstuen og at desse trikkane gjekk forbi jobben hans? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 De kan flytte den ambassaden til Bjørnøya! Slik den ligger nå, er den til fare for nordmenn. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 De kan flytte den ambassaden til Bjørnøya! Slik den ligger nå, er den til fare for nordmenn. Samt en plage for PSTs budsjett, men det vil den være helt til USA slutter å erte på seg slemme muslimer. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Trudde du var godt bevandra på vestkanten av oslo eg.Men trikkelinje 12 og 19 er vist nok ukjent for deg. 12 går forbi Solli (på Drammensveien) 19 går forbi Nobelinstituttet Så det kan jo hende at fyren ikkje jobba akkurat på masjonstuen og at desse trikkane gjekk forbi jobben hans? Trikkelinje tolv går meg bekjent kun til Frogner plass? Og ingen trikker går nå over Nationaltheatret, dette gjør at jeg nok ville tatt trikk nummer 11 fra Oslo S. Selv om det da er et skummelt strøk jeg ikke får lov til å oppholde meg i.. Men uansett, la os ikke heftes ved en slik bagatell. bare jeg som reagerte litt.. Ambassaden skal dessuten flyttes til Ekeberg. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Man kan jo også ta T-banen fra Oslo S til Majorstuen. Det er nok det raskeste. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Man kan jo også ta T-banen fra Oslo S til Majorstuen. Det er nok det raskeste. Ja, det kan du! To stasjoner, går temmelig raskt, og trafikkeres vel av fire, til tider fem (Holmenkollbanen går jo nedover til byen igjen, innimellom!) så det er vel kjappest. Uansett. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ambassaden skal ikke til Ekeberg, den skal til Hovseter, dog likte ikke vestkantfiffen der det noe særlig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ambassaden skal ikke til Ekeberg, den skal til Hovseter, dog likte ikke vestkantfiffen der det noe særlig. HVA? Skal den til hovseter??? Skulle den ikke til den sjømannskolen eller noe? Hovseter passer da dårlig.. Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hovseter er noe upresist, Huseby er mer korrekt. Gresslettene litt nedenfor Gardeleiren. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ost...nivers_id=22230 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jokke: Ville du likte om du ble mistenkt for terrorisme og det som verre er bare for å gå forbi ei jævla ambasade? Å stoppe folk fordi de går forbi ambasaden to ganger er faen meg galskap, men du ville vel godtatt å bli stoppet hver gang du gikk forbi ambasaden du, sikkerhet vet du. Forsåvidt, siden de faktisk visste at mannen hadde gått forbi før, så tyder vel det på at de har hatt ham under overvåkning . . . NICE! Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Må ambassaden ligge i hovedstaden? Hvorfor ikke flytte den til Svalbard, så slipper de å trakassere tilfeldige forbipasserende. Også sparer politiet masse penger siden de kan bruke isbjørner til vakthold Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Må ambassaden ligge i hovedstaden? Hvorfor ikke flytte den til Svalbard, så slipper de å trakassere tilfeldige forbipasserende. Også sparer politiet masse penger siden de kan bruke isbjørner til vakthold Vel, har ikke isbjørner vært en truet dyreart før, så blir de det dersom feite, triggerhappy morons skal ha ambassaden sin der. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Etter å ha lest artikelen så kan jeg ikke akkurat si jeg er sjokkert, det er en kjensgjerning at menneskekjennere (bl.a. betyr det å kjenne seg selv) er underrepresentert i diverse statlige institusjoner, da særlig hos politiet. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hovseter er noe upresist, Huseby er mer korrekt. Gresslettene litt nedenfor Gardeleiren. Makrellbekken, rett ovenfor Njårdhallen for de veldig lokalkjente. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Ambassaden skal ikke til Ekeberg, den skal til Hovseter, dog likte ikke vestkantfiffen der det noe særlig. Det var Erling Folkvord som hylte høyest Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Latterlig... Nei til slik "sikkerhet" og trakkasering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg