Gå til innhold

Kan WoW spilles av jenter?


Anbefalte innlegg

Spillerens ferdigheter spiller heller ikke så stor rolle som folk skal ha det til, utstyr er alfa og omega

"Easy to learn, hard to master" seier Blizzard om det sjøl.

 

WoW er veldig lett å komme inn i og få en viss ferdighet, men det er fullt mulig å rett og slett bli dyktig i spillet; Du ser åssn spells/skills som passer å bruke i forskjellige situasjoner, du prioriterer fiende X foran fiende Y, og vurderer situasjonen ulikt som nybegynner og vidarekommen.

 

Ang. kor masse utstyret har å sei kommer det veldig an på klassen du spiller; En warrior er avhengig av å oppdatere utstyret sitt så ofte som mulig for å "henge med", mens en prest eller en mage klarer seg fint så lenge han får litt intelligence og spirit bonuser fra det han bruker ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spillerens ferdigheter spiller heller ikke så stor rolle som folk skal ha det til, utstyr er alfa og omega

"Easy to learn, hard to master" seier Blizzard om det sjøl.

 

WoW er veldig lett å komme inn i og få en viss ferdighet, men det er fullt mulig å rett og slett bli dyktig i spillet; Du ser åssn spells/skills som passer å bruke i forskjellige situasjoner, du prioriterer fiende X foran fiende Y, og vurderer situasjonen ulikt som nybegynner og vidarekommen.

 

Ang. kor masse utstyret har å sei kommer det veldig an på klassen du spiller; En warrior er avhengig av å oppdatere utstyret sitt så ofte som mulig for å "henge med", mens en prest eller en mage klarer seg fint så lenge han får litt intelligence og spirit bonuser fra det han bruker ;)

WoW er ekstremt "brukervennelig", tenker da i forhold til rollespill som D&D der du trenger en del timer/dager med intens lesing for å forstå, begynte selv med D&D pen and paper for et par år sida og man oppdager fortsatt at man gjør ting feil :p

 

Men selv om WoW er lettvindt og lett å lære er det helt genialt spill! :love:

Lenke til kommentar

åå.. hadde vert SÅ konge å spillt sammens med dama.. men det orker jeg ikke å prøve på engang.. ho ser på meg som en fjortiss siden jeg sitter å spiller hele tiden. å spillt sammen med dama hadde mildt sakt vert en drøm det:)

 

hehe, litt nyskjerrig er ho no da.. vil prøve litt. men det ender som oftest med at jeg dør. blir for avansert og inviklet for henne sier ho. og så klager ho på at ho blir svimmel:p lol

 

men ho fisker no litt for meg da:p men blir som oftest for lei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...