Gå til innhold

Kan WoW spilles av jenter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Er det mulig å få en objektiv vurdering av om dette spillet egner seg for førstegangsfarende jenter innen dataspill? :) Tenker først og fremst på om det er vanskelig å lære for en som aldri har spillt et spill før.. Kan det også engasjere?

Aldri spilt et spill? Hmmm.

 

Det er lett for nerder som HAR spilt et spill. Men så lenge du får litt guidance av en eller anna du kjenner som KAN spill, så går det nok greit. Du kan jo alltids bare sette deg ned og prøve alene... Så lenge du kan engelsk går det meste. :)

 

WoW er det mest "newbie"-friendly MMORPG-et noen gang. Så det er bare å kaste seg i det.... Og ja, spillet er veldig engasjerende. Morsomt. Avhengighetsskapende. :)

Lenke til kommentar
Jeg prøver nemlig å overtale madammen, men det er ikke lett.. Hadde vært dritkult å spille sammen! ;)

 

Noen hardtslående argumenter jeg kan trylle frem?

Hardtslående?

 

"Jeg kommer til å sitte inne i mange uker i strekk, spise mindre, være mindre sosial, og karakterene kommer til å gå til helvete."

 

:p

Lenke til kommentar

Hva skal vi da diskutere? Vennligst endre topic og emne, hvis ikke så kommer jeg finfint til å diskutere det som en kjønnsdiskusjon, nettopp fordi du legger opp til det. Jeg diskuterer bare emnet.

 

Og btw, så er jeg pissed fra før av fordi Spiderman.no sier at spillet kanskje ikke kommer i posten før på mandag, så ikke prøv deg på noe :p

Lenke til kommentar
Hva skal vi da diskutere? Vennligst endre topic og emne, hvis ikke så kommer jeg finfint til å diskutere det som en kjønnsdiskusjon, nettopp fordi du legger opp til det. Jeg diskuterer bare emnet.

 

Og btw, så er jeg pissed fra før av fordi Spiderman.no sier at spillet kanskje ikke kommer i posten før på mandag, så ikke prøv deg på noe :p

Meheee... jeg har 3 kopier liggende hjemme.... :D

Lenke til kommentar
Hva skal vi da diskutere? Vennligst endre topic og emne, hvis ikke så kommer jeg finfint til å diskutere det som en kjønnsdiskusjon, nettopp fordi du legger opp til det. Jeg diskuterer bare emnet.

 

Og btw, så er jeg pissed fra før av fordi Spiderman.no sier at spillet kanskje ikke kommer i posten før på mandag, så ikke prøv deg på noe :p

Meheee... jeg har 3 kopier liggende hjemme.... :D

Bare la meg hente finnlandshetten og en kniv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...