erikstein Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har oppdaget et snodig problem som heller ikke google gir meg et klart svar på. I dag skulle jeg lage en VPN oppkobling til skolens server hjemmefra. Det viste seg at katalogen internet connections er tom! Dvs at verken nettverkskort/firewire er synlig. Noen som har en forklaring på hvordan dette kan ordnes? Kortet virker selvsagt, jeg sitter jo her og skriver...men det blir litt plagsomt når jeg ikke får laget nye oppkoblinger.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Er det ikke bare å lage en ny connection da? Eller er det noe som hindrer? Endret 11. februar 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Problemet er at det ikke er mulig..er snakk om å få frem egenskaper for nettverkskortet etc igjen.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ser du kortet i device manager? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Jepp, de er synlig i device manager, men ellers er de "usynlig" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå