franclin Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 hei! jeg sliter litt her.. lurer på hva som er problemet.. jeg har akuratt kjøpt et nytt hk: Abit IS7.. jeg kobler til alt og når jeg skur på pc'n så kommer det ikke no bilde.. det er helt svart.. akuratt som om skjærmen ikke skrus på! hva skjer? trenger hjelp fort! Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Satt i P4 kontakta på hovedkortet? Lenke til kommentar
franclin Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 seff! det er en av de første tinga jeg har gjort.. men uansett hva jeg gjør er skjærmen svart da... ikke no bilde.. den får ikke signal liksom! lol2k Lenke til kommentar
lolstone Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg hadde samme problemet. Så jeg sendte hovedkortet tilbake til komplett. Så fikk jeg nytt, å da funka det igjen. Lenke til kommentar
franclin Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 takk for svar! men hva gjorde du når du sendte inn igjen hk'et? jeg er veldig usikker med denne retur greia deres! litt n00b (lol) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå