Jtand Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Skal arrangere LAN i vinterferien for 45 personer. Hvordan skal jeg kunne klare å vise CS-finale på storskjerm? Rett fra serveren? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Nå har jeg NULL peiling på CS da, men såvidt jeg vet har man vel noe som heter HL-TV? Her setter man visstnok ett delay, slik at bildene/filmen på skjermen som kjører HL-TV er f.eks 20-30 sekunder forsinket.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg var ansvarlig for dette for en stund siden. Kobla en prosjektor til en pc som kjørte HLTV. Delay på rundt 1-2 minutter. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Er vel bare å koble prosjektor til en som ser på via HL-TV. Husk bare å vise de "riktige" tingene. Altså bare følg med på én spiller osv. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ha delay på 2min da... Var lan på skolen for en stund siden, og da hadde han satt delay på 30sek så man kunne omtrent bare se på skjermen.... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 jepp hltv fra en klientmaskin med tvut er nok løsningen. Er det plasma/prosjektor kan jo dvi/vga ut funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå