bh2001 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Hei! Har problemer med et FX 5700 skjermkort etter overklokking med Coolbits. Jeg fikk, før jeg aktiverte coolbits, en score på 2950 i 3dmark03, noe som er ganske normalt med dette kortet. Etter å ha overklokket kortet, sank scoren betraktelig. Tror jeg fikk 1300 eller noe sånt. Har prøvd å avinstallere driveren (66.93) og installere 71.80 (denne handlingen skal også fjerne coolbits aktivering). Men ingen forbedring. Fant nettopp ut at eg kan kjøre: detonator_RIP ved avinstallasjon, noen som vet om dette kan hjelpe? Tror ikke det er noe galt med skjermkortet, for jeg prøvde å kjøre 3dmark03 i ett annet opsys (også xp) på samme maskin og der fikk jeg normal score. Så mest sannsynlig er det rester etter coolbits og gamle drivere som forutsaker problemet?? Noen som har vært borti lignende problemer, eller som kan komme med tips? Endret 11. februar 2005 av bh2001 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Stenges pga dobbelpost. Det holder med en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg