Gibos Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hei Hvordan får jeg bilde på min philips tv fra den bærbare via s-video? Har en s-video kabel jeg har koblet direkte til tven i fronten(som har s-video inngang). Har et radeon 9700 kort Har søkt litt på forumet men fant ikke svar Gib Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 viss du har orginal drivere som følgde med lappisen så bruker du "FN" knappen + knappen med bilde av to skjemer bruker du modda drivere som Omega og liknende bruker du hurtigtasten Alt+F5 men du må aktivere "hotkeys feature" eller ATI ikonet nede til venstre Lenke til kommentar
Gibos Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Mange takk DArkwIng, da fikk jeg det til Det er flott forum dette her. Men det er en ting, bilde på tv kan ikke sies å være supert. Får farger, men synes bilde er utrolig uklart. Er det noe jeg bare må regne med eller er det en løsning for dette også. Satte ned oppløsninga, men det ga ikke nevnverdig bedre resultat Lenke til kommentar
idsøe Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det pleier å fikse seg bare du leker deg rundt omkring. Resultatet skal nok bli ganske bra. Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Mange takk DArkwIng, da fikk jeg det til Det er flott forum dette her. Men det er en ting, bilde på tv kan ikke sies å være supert. Får farger, men synes bilde er utrolig uklart. Er det noe jeg bare må regne med eller er det en løsning for dette også. Satte ned oppløsninga, men det ga ikke nevnverdig bedre resultat Skrivebordet vil alltid være uklart...Blir det klart når du ser film...?? Om jeg husker rett så er 800x600 er standard på tv. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Skrift vil aldri være klart fra pc til tv, oppløsningen i windows er for høy i forhold til på tven. Film og bilder, derimot vil du ikke merke noe forskjell på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå