nilberg Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har nylig gått til innkjøp av et Lian Li PC6277, og har montert egenmodda viftestyring i front. Kabinettet kommer med to vifter ferdig installert, en 120 bak og en 80(?) i front. Har klart å ordne viftestyringen på viften i bakkant, men den fremme var litt verre... Er det noen som har erfaring med viftestyring på den vifta i front? Har dere klippet/loddet/brukt overganger eller moddet noe? Lenke til kommentar
Leben Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har samme kabinettet og jeg måtte gi opp, ville ikke styres eller vise noen info så kjøpte meg heller en ny vifte. Ikke den helt store kostnaden. Mvh Leben Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hei, har samme kabinett med viftestyring på 120mm bak, 80 mm i front, samt til 2 120mm på radiator. Hva er problemet med den 80mm ? For kort leding? (husker ikke hva jeg gjorde, mulig jeg skøtet denne) mvh r Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 jeg koblet den om til 5volt.. hjalp godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå