pcp160 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ja, jeg har da altså en gammel 233Mhz IBM Think Pad, som jeg faktisk bruker ganske mye... (forum-surf/brev/mail) Problemet er at jeg nå kjøpte nye cd plater som jeg har brent med Plextor 712. Platene er Verbatim CD-RW (advanced serl+) 32X. Når jeg nå har prøvd og bruke disse på den gamle Think pad'en, ser den ikke noe plate i det hele tatt. Det er første gang jeg brenner med 712, så jeg er litt usikker på om det er noe med måten den brenner, eller platene i seg selv som er problemet. (De brente fungerer i andre maskiner da...) Har fått div brente cd'er av andre + innstalert kjøpte prog på Think pad'en uten problemer, så tror ikke det er noe galt med den, bortsett fra at den jo er gammel. Det jeg gjerne vil vite er hva slags cd'er jeg skal kjøpe for å være helt sikker på at cd platene i seg selv ikke er problemet? Jeg ser i ettertid at det på de Verbatim platene står; "For ultra high speed cd-rw drives only", noe man knappest kan kalle think pad'en min Så dere som kan dette; hva slags plater skal jeg kjøpe, og er det mulig at Plextor 712 brenner på en måte den gamle Think pad'en ikke skjønner, eller er det utelukket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå