Boralis Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg har i samarbeid med noen her på forumet bla Jarlew løst litt av gåten,den lå nemmelig i isdn modemet for når det var instalert på maskinen sank poengsummen med 2000 så da kan vi si at jeg ville hatt ca 10000-10500 med den gamle rambrikken og 12650 med den nye, modemet er forøvrig kassert og det er instalert nytt. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hva var grunnen til dette da ? .. Var modemet defekt ? Eller sugde den opp for mye effekt ? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Snekker`n Kan du venligst forklare meg grunne for at et isdn modem skal senke 3d mark,isdn modemet har jo ikke noe med 3d mark å gjøre,den teorien din forstår eg ingen ting av. Kjetil Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg er ingen ekspert på dette men det er helt klart at modemet lå og kjørte selv om det var slått av det måtte vel vere noe med prog varen,i alle fall testet vi dette flere ganger og forskjellen i ytelse på 3d mark var hver gang ca 2000 poeng i forskjell med modemet innstalert eller ikke, jeg har nå instalert et annet modem og problemet er borte. Så får dere bare synest hva dere vill men dette er de faktiske forhold Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Trudde ikke ram'en hadde så mye å si på 3d marks testene jeg. Nekter å tru at du gikk opp 4000 i score bare fordi du skifta ram var nokk noe gærlig med den forige ram brikken. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 santaxx Nei det har du rett i skjermkort er ca 75% og resten er cpu/ram/hk/ :grin: Kjetil Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Dete får nu tru hva dere vill men det var jo rart att tre rambrikker skulle vere fil(en twinmos 2 crusial),jeg vet iallefall hva jeg gjorde JEG skiftet KUN ram ellers var ikke maskinen rørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå