TriGem Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hva er best å bruke? USB porten eller overgang til PS/2? Er det egentling noen forskjell? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har du nok USB plasser så bruk dem, de skal teoretisk har litt bedre bånd bredde. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 USB kan du plugge ut og inn mens maskinen er på, ps/2 må være innkoblet når maskinen booter. M. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 USB er en del raskere, hvilken mus har du? Lenke til kommentar
TriGem Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Logitech MX700 har jeg, samt Navigator SE eller hva det heter fra Logitech. Da vil jeg nok prøve å bytte om til USB i dag, se om det har noe å si for FPS spill. Takker for svar Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Skal vel ikke være noe "synlig" forskjell ? men bruk usb port om du har Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har sjekket antall hz på usb porten (standard uten hz fix) kontra ps/2 porten. På usb porten fikk jeg 125hz. På ps/2 porten kan en velge 200hz, noe jeg også fikk... Ut ifra disse målingene kan det virke som om ps/2 porten er bedre... Men det kan jo være noe annet som gjør at usb porten er best egnet ? Lenke til kommentar
GA75 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det er ingen merkbar praktisk forskjell på de to portene, men USB har flere nytteområder enn PS/2 som er kun for keyboard/mus tilkobling. (Det er flere USB dingser å henge på enn PS/2 dingser ) Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Såvidt jeg husker å ha hørt så skal være en (merkbar) forskjell ved bruk av usb kontra ps/2, spesielt i FPS spill. Tenker nå på standard Hz. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg merker stor forskjell på ytelsen på min Wireless Intellimouse 2.0 når den står i USB-port istedet for PS2-porten. Siden du har trådløs mus, burde du absolutt bruke en USB port. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå