^FrEaK^ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 heisann! jeg har problemer med serveren min, etter jeg har nyinstalert den og instalert alle Winupdate oppdateringene, så kan den svive ifra en halvtime til ene dag, så plutslig så skjærer deg seg, jeg må restarte og da kommer denne feilmeldingen (det skjer HVER gang jeg reinstalerer): Filen er skadet eller mangler: C:\WINNT\SYSTEM32\CONFIG\SYSTEMced hvordan får jeg fiksa det? jeg har bytta ut ALT i serveren (unntatt kabinett), byttet hk, prosessor, ram, system harddisk, skjermkort, nettverkskort og strømforsyning (har en gammel pIII 500mhz, 392ram, og en xbox 10gig disk til systemdisk) kan det være en orm/virus som gjør dette? har prøvd og scanne med norton antivirus 2004 (fult oppdatert) og den finner ingenting takker for alle gode svar! -c.s- Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 tja.. prøv å bytte CD og CD-rom, se om det hjelper. hvis cd'n er ripete eller er laga fra et korrupt image så kan du få sånne morsomme feil hver gang. Lenke til kommentar
^FrEaK^ Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 tror ikke det er cd'n, eller...dvd'n faktisk, den er skrapfri, og ahr den til alle tider i dvd cover...har brukt den mye før uten feil Lenke til kommentar
jarex Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 tjah men kan fortsatt være feil på den da så lenge det er en pirat versjon av windows du bruker fra ALL IN WINDOWS releasen kan jo være den de har lagt inn noe snusk i kanskje Lenke til kommentar
skfigved Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ofte i slike tilfelles er det noe som gjør datene korrupt. Oftest harddisk eller minne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå