JBlack Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det irriterer meg at jeg aldri finner noe når jeg søker på nummer på telefonkatalogen.no. Har denne kun liste over telehorabonnenter? Finnes det noen god online telefonkatalog? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 www.gulesider.no? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 www.gulesider.no og www.telefonkatalogen.no er vel samme tjeneste? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeje, godt mulig det Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 www.gulesider.no og www.telefonkatalogen.no er vel samme tjeneste? Jepp, og der finner jeg sjelden det jeg søker. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 www.gulesider.no og www.telefonkatalogen.no er vel samme tjeneste? Jepp, og der finner jeg sjelden det jeg søker. Skift omgangskrets! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Alt som er registrert på navn uansett operator er på telefonkatalogen.no, snart blir det vel forbudt med anonyme mobiltelefonabbonenter, så det vil vel bedre seg med tiden. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Nei visse netcom nummer er ikke på telefonkatalogen.no Jeg fannt en annen side hvor disse lå, men husker ikke hvilken... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Alt som er registrert på navn uansett operator er på telefonkatalogen.no, snart blir det vel forbudt med anonyme mobiltelefonabbonenter, så det vil vel bedre seg med tiden. Sikker på det? jeg har abbenoment og er jeg der? nei, så det blir litt feil og si Oppføringen du søker er: -ikke i katalogen -fra annen leverandør -internlinje -hemmelig -reservert -ikke i bruk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Pleier å bruke www.1890online.no, fordi jeg har erfart en del ganger at jeg der får treff som jeg ikke får hos telefonkatalogen.no.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Og der fikk Telenor en stk klage fra meg, iom jeg har bedt om å få nummeret mitt fjernet, skjult etc, imponerende og se at enkelte "oversikter" faktisk har nummerene inne selv om den pålegges og ikke ha det.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hehe... bra saker Skal begynne å bruke den litt mer. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Mitt NetCom nummer så jeg har hatt i 5 år er ikke registrert i noen telefonnummerdatabaser. Egentlig ganske greit Edit: det samme gjelder hustelefonen fra lyse. Hva med en liste over diverse telefonkataloger? Endret 14. februar 2005 av EskimoBob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå