trulsta Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg har et Audigy PLayer kort som av og til knitrer/skriker mens jeg spiller! Hvordan løser jeg dette? Kan det ha noen med at FSB er på 110? Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Kanskje det har en dårlig dag? Lenke til kommentar
rogersj Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Dette er et kjent problem. Det er en kræsj mellom Audigy og en hovedkortkrets . Sjekk Hardware.no , itavisen.no eller Creative sine hjemmesider . Jeg husker ikke hvor jeg leste dette . Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Løsningen er å skru ned lyden på maskinenwindows og opp på høytalerne. Lenke til kommentar
Floruro Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-20 14:05, Ronnyb skrev:Løsningen er å skru ned lyden på maskinenwindows og opp på høytalerne. Haha. Uansett. Det er et stort problem med Audigy osv. med noen chipsett pga. pci -bussoverload osv. Det har fremdeles ikke kommet offisielle drivere som gjør det bedre, men det har kommet noen fra Compaq som er mye mye bedre. Offisielle drivere basert på de skal komme snart. Sjekk her for all info: http://www.fdrsoft.fr.fm/liveware.htm Jeg bruker de. Sjekk creetive forum for mer info om crackling i lyden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå