Gå til innhold

WoW EB Games


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg kjøpte FB gjennom EB games i byporten og når jeg gjorde det så forstod jeg det sånn at jeg var garantert en offisell versjon av WoW når den ble sluppet. Ringte nettopp EB games og spurte om muligheten til å kjøpe WoW og få trukket av 99 kroner som jeg hadde betalt fra før, men de sier at jeg måtte forhåndsbestille spillet!!?

 

Har jeg misforstått var det ikke sånn at vi som kjøpte FB skulle kunne få kjøpe WoW når det ble sluppet og få trukket av 99 kroner av kjøpet?

 

Frustrert :(

Mooo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg kjøpte FB gjennom EB games i byporten og når jeg gjorde det så forstod jeg det sånn at jeg var garantert en offisell versjon av WoW når den ble sluppet. Ringte nettopp EB games og spurte om muligheten til å kjøpe WoW og få trukket av 99 kroner som jeg hadde betalt fra før, men de sier at jeg måtte forhåndsbestille spillet!!?

 

Har jeg misforstått var det ikke sånn at vi som kjøpte FB skulle kunne få kjøpe WoW når det ble sluppet og få trukket av 99 kroner av kjøpet?

 

Frustrert :(

Mooo

Jo er veldig sikker på at det var sånn. Kjøpte spillet hos GameZone jeg, fikk Pre order kit Gratis. Men da trakk di heller ikke noe av prisen

Lenke til kommentar

Har du med kvittering på at du har kjøpt Beta kit skal du få igjen de 99 kronene..

 

Men holdt du ikke av WoW samtidig som du kjøpte Beta disken har du ikke holdt av spillet.. De fleste spillkjeder har laget en forhåndsbestilling liste samtidig som du kjøpte beta disken..

 

Har de flere kopier igjen er det ingen problem, men er de utsolgt må du vente til det har gått 48 timer (det er så lang tid kunder har på å hente forhåndsbestilte varer) eller til neste pulje kommer om et par ukers tid..

Lenke til kommentar

Mange butikker har faste forhåndsbestillings rutiner, mest sansynlig derfor de krever 50 kr i depositum ved siden av salget av beta kit.

Det var jo et veldig begrenset opplag av disse pre order kit`a så for å få registrert alle forhåndsbestillinger sammen tas det et depositum i tillegg..

 

Man får jo pengene igjen uansett så jeg ser ikke problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...