Leben Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jaja, siden dell mener jeg er tyrkisk så får jeg vel finne et annet stesd å bruke litt penger. Skal ha en 20" skjerm som ikke skal koste noe særlig mer enn 8000 som egentisg skal brukes til det meste, dog lite spilling. Er det noen som er i nærheten av dell til en slik pris, eller er det egentlig bare dell som er best i den klassen, koster jo tross alt bare 6000 for tiden. Setter stor pris på alle tilbakemld, tips osv Mvh Leben Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 I 20" klassen er det vel endel forskjellige alternativer, med forskjellig pris og egenskaper. Kan vel nevne noen av de som kanskje kan være aktuelle: Viewsonic VP201B LaCie Photon Vision II 20" Apple Cinema Display 20" Nec MultiSync LCD2080UX+ Disse skjermene er vel det som er de alternativene som blir nevnt av "ekspertene" når det gjelder 20" LCD i denne prisklassen. Når det gjelder kvalitet skal det stå både tester og brukererfaringer på de linkene (ikke på apple sin da..) (NB: Kan nevnes at apple sin skjerm bare koster 8.271,25 med levering om du er student og bestiller med studentrabatt på apple sin nettbutikk. Husk at denne er i 16:10 format, og ikke 4:3 som de andre. Smak og behag.) Lenke til kommentar
Leben Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Den fra Apple så sinnsykt bra ut, noen som har denne som kan komme med noen erfaringer? Mvh Leben Lenke til kommentar
Leben Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Ingen som har Apple sin skjerm? Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvorfor ikke bare legge på en ekstra tomme og kjøpe denne? Lenke til kommentar
Aopens Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Jeg har en Apple 20" sak jah Og det eneste jeg kan si er: -Jeg kommer aldri til å gå tilbake til 4:3 formatet. -Designet er rålekkert -Den har veldigt godt bilde, i samme klasse som Nec sin skjerm. -Du kommer ikke til å andre det grann ved kjøp av en slik en Legge også ved en Link til noen bilder her P.S. Sivblom ikke gidd den reklameringa over alt om å kjøpe den sletne Syncmasteren der Den gikk ut på dato for flere år siden Og den har dårlig skiftertid på hele 25 ms :\ Endret 12. februar 2005 av Aopens Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hvorfor ikke bare legge på en ekstra tomme og kjøpe denne? Vil kommentere denne skjermen litt: Ja den er eit godt valg viss: Størrelse er einaste kritereie, den er stor og ok. God inngsngsport til 1600x1200 på LCDene Nei blir det viss: fargenøyaktigheit, etterslep o.s.v. teller litt. Skal kunne uttale meg litt om den då den står som biskjerm til 2080ux+ som eg også har. Forskjellen mellom dei er stor. (kan legge til at min skjerm no er no snart 1.5 år så den var sprek når den blei kjøpt) Den det varte ca 6 mnd før den var utkonka, men av dyrare skjermer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå