Hotel Papa Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Som topic sier, jeg trenger viftestyring til TT Tsunami. jeg har sett på litt forskjellige noen som har erfaringer med den? Cooler Master Cooler master igjen Cooler master enda en gang jeg er litt noob på dette så plz dont flame hvis jeg har sakt feil! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Skal du ha en viftestyring som styrer volt ifra 0 -> 12V? Mao, vil du ha en der du kan slå av viftene. Cooler Master Aerogate II, 5.25", Sort : Styrer volt ifra 7-12, og den har innebygget temperatur sensor. Ikke en jeg vil anbefale. Cooler Master Musketeer, 5.25", Sort : Styrer volt ifra 6-11, samt den har bare 1 vifteinngang. Heller ikke en jeg vil anbefale. Cooler Master Cooldrive 4 Sort HD-Vifte m/ramme og Neon lys IDE : CoolDrive 4 kombinerer funksjonene på Aerogate II og harddisk kjølingen til CoolDrive 3. Anbefaler heller IKKE denne. Jeg anbefaler Sunbeam Rheobus. Tåler mye på hver kanal (20W), samt den styrer viftene ifra 0-12V. Mulig det blir trangt foran i kabinettet ditt med denne viftestyring med tanke på at du vil ha igjen front døren, men det er bare å sette viftestyringen et hakk lengre inn. Eneste "minuset" med denne viftestyringen er at den har veldig kraftige led's. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Sunbeamen går jeg god for, det eneste er at det er dessverre mulig å komme borti knappene med kneet og jeg klarte å skru av vifta og tempen gikk til 96 på CP, MEN dne lever! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tar jeg ikke feil så er det 3-pins kontakt på alle viftestyringene som er blitt listet opp her. Og de to/tre viftene som følger med Tsunami har 4pins molexkontakt. Så da nå du kjøpe en overgang fra 4-pins til 3pins. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tar jeg ikke feil så er det 3-pins kontakt på alle viftestyringene som er blitt listet opp her. Og de to/tre viftene som følger med Tsunami har 4pins molexkontakt. Så da nå du kjøpe en overgang fra 4-pins til 3pins. Godt og viktig poeng, men for mange casemodderes del så er lodding bare kosli Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 takker folkens jeg fikk høre fra en venn at denne skulle være fin!? her sånn den har også overganger fra 3pins til 4pins kan det være noe? den er jo litt dyrer da men Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Den fungerer sikkert helt greit den der, men jeg vil anbefale Sunbeam sin viftestyring uansett Det følger også med 3 -> 4 pins kontakter der, 2 stk tror jeg det var. Men det kan du jo også bare kjøpe med. Koster vel 30 kroner eller noe slik. Sparer vel over 200 kroner på det, men smak og behag. Spørs jo litt på hva du er ute etter også. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 men hvor mange volt kan den jeg spurte om sist der styre fra? liker ikke helt den sunbeam viftestyringen, og risikoen med at jeg ikke evt får lukka døren til kabbiset orker jeg ikke.. så jeg er ute etter en viftestyring med lcd dispaly som på den jeg viste! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 http://www.macpower.com.tw/products/peripherals/dd/dd5plus Er vel fra 0-12V den kan styres, vet ikke, men tror det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå