Daniel-san Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det var enten å poste det her under HK eller i Lagringsmedium.....jeg tok første og beste hehe Anyway, har et asus hk av typen som beskrevet her : http://se.asus.com/products/mb/socket754/k..._d/overview.htm Så er jeg på jakt etter en ny HD, den skal være rask ha opptil 200 GB lagringsplass.......tjah, noen med forslag der ute som vil hjelpe en stakkar ? Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg har denne: Seagate 200Gb S-ATA Er meget fornøyd! Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Takk for svar, men hvor lenge har du hatt den ? Folk klager over driftssikkerhet. Både du og jeg vet at det er kritisk for gamere som oss... ps: hva er det bilde av i avataren din ? Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg har 1 stk ATA og 1 stk S-ATA ATA disken har jeg hatt i 1 års tid, mens S-ATA disken har jeg hatt i ca 5 mnd. Begge har vært stabile og gode hittill i allefall. Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Den er god. Men avataren din da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Får disken din litt juling i ny og ne hadde jeg gått for WD. Disse er driftsikre og tåler mye. Har fortsatt ikke hatt en eneste WD disk som har kræsja uten om de få jeg fått som doa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå