CyberAage Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg sliter med å få driverne til Mustek GSmart Mini 2 til å fungere.. noen som har noen tips ? Verken min PC eller en annen jeg har testet på så finner ikke pcene kameraet, det lyser rødt og viser at kameraet lades men får det altså ikke til å fungere.. Redigert...... Jeg fikk faktisk til helt av meg selv, man må slå på kameraet etter at man har putta i usb porten, sleit faktisk en god stund med det her :smile: [ Denne Melding var redigert av: CyberAage på 2002-06-20 12:54 ] Lenke til kommentar
kadaver Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg sliter med samme problem, men jeg fikk installert software først, forlot kameraet noen timer mens det stod til lading og når jeg deretter prøvde å skru det på så var det ingen reaksjon. Har prøvd å trekke ut kabel etc. - kan du informere litt mer hvordan du gikk frem for å få det til? Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Url til noen bilder dere har tatt ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Du finner en test av kameraet med mange bilder her: http://www.digitalkamera.no/tester/mustek_...ini2/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå