Maren Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Morn! Jeg ska gå til innkjøp av et nytt digitalkamera, og har nesten klart å bestemme meg. For å være helt sikker ønsker jeg å spørre dere som har testet ut Panasonic Lumix DMC-FX7 - er dere fornøyd med kameraet? Glad for svar Maren Lenke til kommentar
Mezzy Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hva med å skjekke prisguiden? Der finner du i tillegg den butikken med lavest pris Lenke til kommentar
Maren Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Jo, den har jeg sjekket Men tenkte på de som har brukt denne en stund nå..det var derfor jeg spurte. Og om batterikapasiteten er veeeelidg dårlig Lenke til kommentar
elgsather Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Jeg kjøpte mitt for èn måned siden. Har nå tatt ca 1200 bilder med kameraet Jeg er VELDIG fornøyd med kameraet. Jeg har et ekstra batteri til kameraet og har derfor aldri noe problem med batterikapasiteten. Ved vanlig bruk har jeg ligget rundt den kapasiteten panasonic selv har oppgitt for kameraet som er ca 120 bilder (da er veldig mange av bildene tatt med blitz, mye zooming, bildestabilisator på og også et par videoer innimellom bildene). Jeg syns kameraet er veldig lett å bruke og at det gir veldig bra bilder - Bjørnar Endret 11. februar 2005 av elgsather Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 RE Maren. Jeg har testet FX7 og mitt syn er mer nyansert. Se her: http://forum.akam.no/index.php?showtopic=353751&hl=lumix http://forum.akam.no/index.php?showtopic=354627 Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Kunne tenkt meg en FX-2 jeg, som et lommekamera... Bildestabilisator hadde jeg på M A1 og KM A2, og det er nesten uunnværlig! Lenke til kommentar
RuneRG Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg har hatt FX7 ei stund nå, og er superfornøyd med det. R Lenke til kommentar
rolvhol Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hvordan stiller jeg inn kameraet for normal bruk, jeg tenker da på oppløsning og slikt, og hvopr mange bilder får jeg da på en 256 brikke Lenke til kommentar
Cera Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Kan kameraet brukes som webkamera? Lenke til kommentar
toeverga Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hvor kjøpte du dette batteriet og hvor mye kostet det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå