guttorm Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Bare stiller meg i rekken av skuffa spacworld kunder. Ringte for ca en ukesiden, og sa at jeg ville sette meg på liste over de som skulle ha CE. Jada ingenproblem. Men når jeg skulle hente det i dag, så var det ikke nok til alle på listen, jaja, men da må de jo si ifra, slik at jeg får sjangs å sjekke opp andre steder. Herregud for en service. Når de lager slike lister, så bør alle få, eller så må de gi beskjed om at jeg ikke er sikret et eksemplar. I en annen spaceworldbutikk jeg var i , hadde de ikke sett opp flere en det var eksemplarer til. Nå er jeg av den typen som ikke gir meg så lett, så jeg har fått meg CE etter 2,5 timers pendling mellom stavanger og sandnes. Og nei, det er ikke flere igjenn der jeg fikk kjøpt. Takk til factory outlet bravo for super service. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hmm.. tror det varierer litt med SW. På SW i Moss er det hyggelige folk som yter ypperlig service, må jeg si. Jeg kom kl. 11.00 i dag og skulle kjøpe WoW. Da spurte han om jeg ville ha WoW eller WoW:CE. Jeg visste ikke at det var en CE-utgave engang, men gikk jo selvfølgelig for den. Men hvem vet... Kanskje en annen stakkar hadde holdt av det eksemplaret? Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 skal det ikke være sånn at alle spaceworld butikker skal ha samme prisen? Stemmer det. Kjeder kan ikke kjøre lokale tilbud (hindre store aktører å prise ut mindre lokale konkurrenter). Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Noen som vet om dem fortsatt har WoW på spaceworld trondheim og hvor mye den evt. koster? Jeg har ikke kjøpt enda, men vil helst få tak i det billigst mulig da jeg er sinnsykt blakk for tida... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Expert ga (også?) f*en i forhåndsbestillinger kl 09:00 i dag. Hadde forhåndsbestilt 1 eksemplar av CE, men de spurte ikke om folk hadde forhåndsbestilt når de ville kjøpe CE... Så da dreit jeg i å nevne det. Ble 2 CE-er på meg! Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Spaceworld i Kristiansand (markens) hadde jeg personlig ingen problemer med ihvertfall. Fikk 49kr i avslag på WoW, samme som jeg betalte for pre-order kit. De sjekket også kvitteringen min på pre-order kit før jeg fikk spillet. Veldig hyggelig jente som stod i kassa syns jeg Det som er rart er at broren min handlet pre-order et par dager senere og han måtte betale 199kr for dette. Var også noe snakk om at han ikke fikk 199kr i avslag. Han var å handlet spillet tidligere i dag, skal komme med tilbakemelding så fort jeg hører noe fra han. Og ja Spaceworld er DYRT. Edit: Fikk svar fra broren min.. han fikk 199kr avslag. Så da er ihvertfall denne husstandens medlemmer fornøyde i helga Endret 11. februar 2005 av nåvi Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Har veldig lyst og tipse vg eller dagbladet, så kansje dem skjerper seg engang i fremtiden Erling E. kan vel tipse VG? Har forresten fått tak i WOW nå, ble ikke CE på meg, da Elkjøp her skulle ha latterlige 900kr for den! tuller du eller? 900kr??? Synes det er verdt et tips til vg også jeg. Bror min har forhåndsbestilt en CE på elkjøp for 599kr, og de skulle få det idag. Men det er jo elkjøp vi snakker om, så de hadde det selvfølgelig ikke inne. Fikk beskjed om å komme tilbake tirsdag eller onsdag. Og han har allerede betalt. For å forhåndsbestille måtte du betale hele beløpet, eller 10% av produktet + fullt beløp når du kjøper det... LATTERLIG! Endret 11. februar 2005 av apollox Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) At Spaceworld er amatører er egentlig ikke noe nytt. Jeg handler aldri hos spaceworld, men jeg hadde kjøpt wow hvis jeg hadde funnet det der, og de var de eneste som hadde det i Trondheim. Grunner til Spaceworld er amatører: Relativt stive priser (på nye og gamle spill), ammatør betjening som ikke overhode har peiling på spill (wannabe gamere) og de har manualer inne i coverne (ja, med cd-key). Bevisste gamere som har hatt litt erfaring med spaceworld, går ikke der lengere. De som handler der, er mainstream gamere som ennå ikke har funnet ut hvorfor Spaceworld suger. Eller de som virkelig er desperate etter å få et ettertraktet spill, sånn som wow f.eks. Endret 21. februar 2005 av Anthropod Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 handler aldri på spaceworld, såpass overprisa og dårleg utvalg alt eg handler blir over nettet nå, einaste lokalbutikker har fordel over nettbutikker er service under 4 augor men er du oppdatert og flink å finne informasjon på nettet så trenger du heller ikkje den lokalbutikker går ein dyster framtid imøte. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Det var virkelig surt det som skjedde. Jeg synes spaceworld er for dyre, har vært på den i Strømmen og Lillestrøm. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 ta det med ro, TV2 hjelper deg... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Og han har allerede betalt. For å forhåndsbestille måtte du betale hele beløpet, eller 10% av produktet + fullt beløp når du kjøper det... LATTERLIG! Da har han blitt svindlet. På elkjøp må man vanligvis betale minst 10% av totalbeløpet når man spesialbestiller men dette beløpet blir selvfølgelig alltid trukket av mot totalbeløpet når du mottar varen. Har selv opplevd dette flere ganger hos elkjøp. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Ville bare si at jeg er veldig fornøyd med Spaceworld her på Lillehammer. Ikke var det noe problem at kameraten min gikk å kjøpte spillet når butikken åpnet (på mitt navn, uten kvittering). Jeg hadde riktignok spurt på forhånd, men tenkte det kunne bli problemer av at jeg hadde mistet kvitteringen. Neida, fikk 100 kr avslag, konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå