Launch Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har en gammel PC som sliter med å starte av og til, den går gjennom BIOS greiene og begynner å skal starte Windows (XP) men stopper der og må slås av og på og da kommer den litt lengre, av og til må den slås på enda en gang fordi windows lastingen fryser. Kommer lengre og lengre for hver "Reset" etter at den har frosset. Har prøvd med ny og større PSU, men den gamle er både sterk nok og det samme skjer. Lurer på hva det kan være, harddisken eller hovedkortet er på mistenkt listen min. Lenke til kommentar
pong Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 hmm........ Jeg gjetter på harddisken, de er mest sårbar da det er mye mekanikk i dem. Har du en annen harddisk å prøve med? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg får en snart så jeg kan prøve den. Det er en merkelig feil for det er ikke alltid sånn at det stopper under booting og det er bare Windows, Office og antivirus på maskinen, så den er ikke nedlesset med masse rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå