Vakta Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg har bredbånd via naboens trådløse nettverk (ja jeg har fått lov til å koble meg opp ) dette fungerer bra på pesen min (Pc 1) kunne tenkt meg å få de to andre pesene også på nett. Lokal nettet er i orden bruker en switch. I pc 1 har jeg ett trådløst nettverkkort + ett nettverkskort for RJ45 plugg. Her må jeg vel lage en nettverksbro Har prøvd dette, ved å merke begge tilkoblingene og høyre klikke lag nettverksbro. Men da kommer det opp i status for trådløs nettverkskobling "ikke tilkoblet" + nede står det "koble i fra" Hva gjør jeg feil eller finnes det noen guide over dette Lenke til kommentar
claus erik Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det skal funke å dele den. Du kan gå inn på egenskaper på den lokale tilkoblingen, og avansert, og krysse av for "Tillat at andre datamaskiner kobler seg til denne maskinens internettoppkobling" Har ikke prøvd det, men tror det er slik det skal gjøres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå