Gå til innhold

Problemer med nedlastning!

Propaganda

Anbefalte innlegg

Ok,jeg fikk ett plutselig problem med å laste ned,plutselig ville ikke Azureus laste ned noenting,jeg får bare røde smiley's,og det virker som om det er ett eller annet som blokker connection.

Jeg lastet ned limewire for å teste det,men den prøver å koble til,men kommer ikke lengre.

Jeg har prøvd å avslutte Norton helt,via ctrl+alt+del,dette hjelper ikke,så da er det ikke norton som blokker.

Jeg har SP2,men det har jeg hatt hele tiden,så jeg kan ikke skjønne at problemet ligger der,og jeg har også skrudd av windows brannmuren,og godkjent limewire,azureus osv,hjelper fortsatt ikke.

Jeg har ikke router,så det er heller ikke ett problem.

Noen som kan hjelpe??

Mvh en frustrert Propaganda

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du sikker på at ISPen din ikke har begrenset linjen din? Fungerer vanlig surfing? Telenor har begrenset linjen min 2 ganger nå! :( . Da var det fordi jeg var koblet på internett et par minutter med virus. *Hate Telenor*

nei,jeg har mailet canaldigital,og de sier nei,men at de skal sjekke grundigere...

Jeg hadde det samme problemet med Telenor,de satte restriksjoner på linja mi i hytt og pine... bare tull alt sammen....

Lenke til kommentar

Hva skjer dersom du benytter Shields UP!! til å teste de relevante portene?

For å gjøre dette, går du inn på ovennevnte side, hvorpå du skal skrive inn portene til Azureus (vanligvis 6881) og eksempelvis Limewire i tekstboksen under «You may select any service from among those listed above . . .» og trykke på «User Specified Custom Port Probe». Dersom programmet kjører, skulle porten være åpen.

Lenke til kommentar
Hva skjer dersom du benytter Shields UP!! til å teste de relevante portene?

For å gjøre dette, går du inn på ovennevnte side, hvorpå du skal skrive inn portene til Azureus (vanligvis 6881) og eksempelvis Limewire i tekstboksen under «You may select any service from among those listed above . . .» og trykke på «User Specified Custom Port Probe». Dersom programmet kjører, skulle porten være åpen.

hvilken skal jeg laste ned? :blush: når jeg trykket linken din skjedde det ikke så mye,men veit ikke hvem jeg skal laste ned fra ''free stuff'' lista deres...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...