Raring Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hva må jeg innstallere før jeg innstallerer Counter Strike 1.5? Siden når jeg starter(trykker på ikonet på skrivebordet) kommer det bare: "Cannot find hl.exe" Lenke til kommentar
sargox Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hva må jeg innstallere før jeg innstallerer Counter Strike 1.5?Siden når jeg starter(trykker på ikonet på skrivebordet) kommer det bare: "Cannot find hl.exe" Half Life..? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Du må jo ha installert Half-Life 1 før du kan legge inn CS 1.5. Siden CS er en HL mod, CS kjører på HL motoren og trenger derfor HL. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Og et mod er som ei grein til ett tre. I vert fall i dette tilfellet. Hvis Half-Life er rota, er CS en grein på treet... Ganske enkel måte å forklare det på! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Stenges. Dårlig topic. Kva tråden handler om spesifikt her umulig å sei ut frå topic i dette tilfellet. det handler om CS men det kan ein jo vite frå kategorien den ligg i og at det er versjon 1.5. Men om det er eit problem eller hyllest-post eller noko anna må ein inn i tråden for å sjå. Og då er jo vitsen med topic borte viss ein må inn i tråden for å finne ut kva det er spørsmål om. Då kunne like gjerne alle poster hatt topic: "SE HER" og kategorinavn JanEirik Moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg