Gå til innhold

Lage "rullegardin" i Ms. Excel.

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som husker korleis ein kan laga ei rullegardin i Ms.Excel (Ms står for Microsoft og ikkje Miss)

Slik at når eg velger ei celle får eg fram ei rullegardin med fleire verdier eg kan velge mellom.

Slik at eg slepper å skrive dei manuelt kva gang når det er verdier somg år igjenn ofte.

Gjorde det for lenge sidan men,husker diverre ikkje igjenn metoden.Har sett litt i help fila til Ms. Excel men,ikkje funnet ut korleis eg skal gjære det.

(er skjelden eg bruker Ms.Excel..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rekner med du får svar her snart,men viss du ikkje gjere da,so send ein privat melding til meg,so skal eg finne det ut for deg. Har Expert sertifisering i Excel,men må likevel ha programmet fremfor meg... :smile: Kan vel ikkje kalle meg expert da... :wink:

Lenke til kommentar

Rekner me ddu får svar her snart,men viss du ikkje gjere da,so send ein privat melding til meg,so skal eg finne det ut for deg. Har Expert sertifisering i Excel,men må likevel ha programmet fremfor meg... :smile: Kan vel ikkje kalle meg expert da... :wink:

Lenke til kommentar

Hei gstavdal!

Var ikkje auto filter eg meinte.

Kan ta eit litt banalt eksempel om eg har eit rekneark der eg noterer kva eg åt til frokost så ville eg at i kollona mat skulle komme opp val på dei mest vanlige variantane av mat kobinasjoner eg åt.

For eksempel

melk--brød

juice-kornflakes

Kanskje eit litt banalt eksempel men,håper du skjønner kva ei meiner.

Lenke til kommentar

Hei!

For en enkel innføring, kan du søke på Combo box i Excel hjelp!

Enkel sagt, så må du aktivere "Control Toolbox" på view->toolbars og velge combomeny og plassere denne i Excel arket. Da kan du skrive inn en liste som skal fungere slik som du ønsker.

Du kan definere størrelsen på boksen etc. ved å høyreklikke på den og velge properties.

Som du kanskje skjønner er dette for Engelsk utgave av Excel.

Håper at dette var til litt hjelp.

Arcade

Lenke til kommentar

Velg VIS - Verktøylinjer - Kontrollverktøykassen

Der ser du hvilke kontroller du kan legge rett ut i arket.

For fylle med data: Høyreklikk på kontrollen, velg Egenskaper og sett inn dataområdet i "ListFillRange"

mvh

Lenke til kommentar

Hei Relayer!

Har komt fram til kontrollverktøykassen og List fill.

Men,veit ikkje korleis eg skal få skilt verdiane fra kvarandre.

Om ein tar utgangspunkt i det banale eksempelet mitt så vil eg ha fått skilt verdiane melk-brød og juice-kornflakes.

Lenke til kommentar

Hvis du skriver inn i celle f.eks. A5 til A8 melk, brød osv. sett deretter de samme cellenavnene inn i ListFillRange for å fylle "Komboboksen" i "LinkedCell" kan du sette cellenavnet hvor du ønsker å få resultatet av valget, f.eks. C5.

mvh

Lenke til kommentar

Hei Relayer!

Eg vil at valget eg velger skal komme i den cella med "rullegardina".

Korleis skiller eg cellene (med dei gjeldane verdiane) fra kvarandre FillListRange?

Når eg for eksempel har skrevet inn H3 i FillListRange og vil sjå om om verdien var komt i "rullegardina" går det ikkje ann å velge "rullegarding" pila.Men,eg kan flytte objektet.

Kunne også tenkt meg å la dataverdiane være i ark2 i steden for ark1.Slik at brukaren av reknearket slepper å sjå verdiane før dei trykker på "rullegardine og velger den verdien dei vil bruke.

Lenke til kommentar

Hei Relayer!

Så vist eg legger til punkt 2 under Linkedcell så vil Alle verdiene i ark2 fra celle A4 til celle A10.Bli tatt med i rullegardina?

Om eg for eksempel prøver å legge inn verdiar fra celle H3 og H4 i ark1 under FillListRange.Men,likevel får eg ikkje fram valga i rullegardina.

Etter å ha skrevet dette så skulle verdiane i celle H3 og H4 ha komt fram i rullegardina.

Eg får ikkje muligheten for å sjå valg i rullegardina.Da markøren har symbolet for at eg flytter rullegarding Comboboxen.Dvs eg får ikkje vanlig pil markør.Og da hjelper det ikkje å trykke på ned pila i comboboxen.

Lenke til kommentar

1. ListFillRange = det området i regnearket hvor dataene som skal fylle listen i Comboboksen finnes.

2. LinkedCell = det området (eller den cellen) som skal inneholde resultatet av valget fra Comboboksen.

3. Hvorfor du ikke får klikket på den lille nedoverfilen er p.g.a. at du står i "redigeringsmodus", finn ikonet jeg beskrev og klikk på det for å komme ut av redigeringsmodus.

mvh

Lenke til kommentar

Hei!

1. Skriv verdiene i en kolonne

2. Velg ruta som du vil ha rullegardin i.

3. Velg Data->Validering

4. Under "Tillatt" velger du "liste"

5. Trykk på knappen ved "Kilde" og velg verdiene du først skrev.

6. Velg tab'en "Advarsel om feil" for å stille inn om du vil tillate andre verdier enn de som er i lista.

7. Trykk OK.

8. Velg en celle i den kolonnen du skrev verdiene i.

9. Velg Format->Kolonne->Skjul.

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Jeg trenger hjelp til noe lignende.

Jeg har en liste som følger:

AKTIVITET

Sykkel

Fotball

Håndball

Fotball

Sykkel

Jogging

Sykkel

Fotball

Det jeg vil er man kan trykke på aktiviteter og alle ordene under dukker opp i en rullegardin. Hvis jeg f.eks velger fotball i denne rullegardinen, vil kun radene med fotball bli vist. Altså 3 isteden for 8 rader.

Noen som kan hjelpe? Jeg har brukt denne i tidligere versjoner av Excel.

Endret av petterht
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...