_Finch_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Hei, jeg skal legge inn XP på nytt pga, den sluttet bare plutselig og funke, men problemet er at jeg får ikke lagt inn XP på ny. Feilen oppstår etter at XP cd'en er satt i og bootet opp og kommer til det blå vinduet hvor cd'en legger inn de driverene og diverse, men den stopper opp på "Setup is starting Windows" altså akkurat før der man får valgene om å velge recovery console eller innstalere på nytt. hva kan være galt? har prøvd flere cd'er både norsk, eng, xp og 2000. har også formattert disken. noen som kan gi meg noen hint om hva som kan være galt? takk... edit: ps. har lagt inn windows mange ganger før, og har opplevd mange feil, men aldri denne Endret 11. februar 2005 av _Finch_ Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Prøvd å loade failsafe i bios? Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 hmm.. kan ikke se at det hjelper, men skader jo ikke å prøve, har nå også prøvd med flere andre hardisker og tilogmed XP på disketter..men kommer like langt hver gang... Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 det hjalp ikke, noen andre forslag? Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) det hjalp ikke, noen andre forslag? Kan jo være hd`n din som har tatt kvelden.. Prøv en annen hvis du kan. Edit:Leif Endret 11. februar 2005 av TheRekster Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 har prøvd opptil flere andre hardisker, men utenhel Lenke til kommentar
glad Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 jeg gar også ett problem, når jeg la in xp så stoppet maskinen på 75% hver gang jeg installerte er det noen som vet hva det kommer av Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 glad: det kan være cd'en din, kommer det opp noe feil meld.? Lenke til kommentar
TheRekster Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 har prøvd opptil flere andre hardisker, men utenhel Var litt for kjapp der gitt.. Har du skjermkort forresten? Prøv et annet eller bruk det på hk(eldre hk har dette). Hvis ikke det funker prøv å demontere pc`n din da vel og se om det kan være noe som ikke "stemmer". Lenke til kommentar
glad Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 glad: det kan være cd'en din, kommer det opp noe feil meld.? nei, men jeg har prøvd med flere cd-er samme resultat Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hadde problem med installasjon av Linux (mandrake og fedora). Problemet ble løst ved å sette irq for pci manuelt i bios. Mulig det kan være en løsning her.?? Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 problemløst...byttet HK Lenke til kommentar
genstian Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 problemløst...byttet HK bra du fikk det til og funke Lenke til kommentar
glad Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 løste det problemet det var for høy cpu temp. tempratur = 120 grrader på 75% Lenke til kommentar
genstian Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 løste det problemet det var for høy cpu temp. tempratur = 120 grrader på 75% denne er 7 måneder gammel, du trenger ikke ta det opp Lenke til kommentar
glad Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 løste det problemet det var for høy cpu temp. tempratur = 120 grrader på 75% denne er 7 måneder gammel, du trenger ikke ta det opp ja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, jaja, ja, ja, ja, ja vet nok det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå